کد خبر 954564
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
فانتوم

امیر سرتیپ خدایی به سمت فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان منصوب شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین معرفی فرمانده جدید پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به نقش ارزنده این پایگاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن به ویژه در تربیت خلبانان جوان، اظهار داشت: تجهیز نیروهای مسلح کشورمان به نیروی ایمان، تقوا و روحیه جهادی، مایه مصونیت در برابر فتنه ها و تهدیدهاست و امید به آینده شرط لازم برای حرکت پیشرونده کشور خواهد بود. وی در ادامه خاطر نشان کرد: وعده نصرت الهی حتمی و قطعی است و دشمن از یاوه گویی‌ها طرفی نخواهد بست.

بیشتر بخوانید:

نمایی متفاوت از رژه هوایی جنگنده‌های ارتش

فرمانده نهاجا با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر حیله های دشمن گفت: دشمن با استفاده از تمام ظرفیت ها از جمله فضای مجازی با تحلیل های مغرضانه، تلاش می کند واقعیات و دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی را کوچک جلوه دهد اما تجهیز به سلاح بصیرت و سواد رسانه ای این نقشه دشمن را هم نقش بر آب خواهد کرد.

امیر نصیرزاده در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و مسئولین لشکری و کشوری نیز حضور داشتند، بر لزوم یکپارچگی مجموعه نیروهای مسلح و همدلی ارتش، سپاه، بسیج و ناجا تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تاکید کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح نه تنها آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید را دارند بلکه حتی لحظه ای اجازه خطور فکر تجاوز و تعدی به مرزهای کشور را به دشمن نیز نخواهند داد.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات ارزشمند سرتیپ دوم خلبان زال بیگی قدردانی و سرتیپ دوم خلبان خدایی به سمت فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس