کد خبر 953737
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
تقدیر تولیت آستان قدس از سرهنگ معروف ارتش +عکس

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروهای مسلح ما در حوادث گوناگون به ویژه سیل اخیر نشان دادند همواره در کنار مردم حضور دارند و دغدغه‌ای جز برطرف کردن رنج و گرفتاری مردم ندارند.

به گزارش مشرق به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی با سرهنگ ارتشی که خدمت متواضعانه او مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت، دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در حوادث گوناگون به ویژه سیل اخیر نشان دادند همواره در کنار مردم حضور دارند و دغدغه‌ای جزء برطرف‌کردن رنج و گرفتاری مردم ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این روحیه باید در بین نیروهای مسلح ما تقویت شود تا سبب دلگرمی مردم و احساس امنیت بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

دیدار عمران خان با تولیت آستان قدس رضوی +عکس

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به این سرهنگ ارتش تصریح کرد: حرکت مخلصانه و متواضعانه شما، ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت.

کلیپی از خدمت‌رسانی سرهنگ محمد حقیقی به زنی سالخورده در جریان امدادرسانی به مردم در فضای مجازی منتشر شد که مورد استقبال مردم و مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    53 0
    درود خدا بر این سرهنگ و بر تمامی نیروهای خدوم و مخلص
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    10 0
    خوش بحالش افتخار خدمتگذاری ثامن الائمه را پیدا کرد
  • بهروز IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    10 1
    سلام ادب برمردم کشورمون ما ارتشیها مردان بی ادعایی هستیم که منتظر جونمون برای مملکتمون ورهبری بزرگ ایران بدهیم ما درکنارسپاه بازوان پرتوان ایران هستیم ومثل دوبرادر دریک خانواده زیرنظرفرماندهی کل قوا خدمت میکنیم
  • سید IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
    3 0
    اقدام این سرهنگ عزیز که نمیدانست کسی از او فیلم میگیرد وطبعا برای رضای خدا و خدمت به مردم سیل زده بود جای تقدیر فراوان دارد ؛ اما به نظر من توجه ویژهء مقام معظم رهبری به اینگونه از امور ؛ فوق العاده درخور تقدیر است واز بصیرت وتیزبینی حضرت آقا به وجد آمدم ؛ خداوند متعال را شاکرم که از چنین رهبر والایی برخورداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس