کد خبر 953597
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
دستگیری نمایه

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با اغفال فروشندگان موادغذایی سایتهای فضای مجازی توانسته بود از بیش از ۱۰۰ نفر کلاهبرداری کند.

به گزارش مشرق، مدتی قبل تعدادی پرونده مشابه با موضوع کلاهبرداری به شیوه اغفال فروشندگان موادغذایی سایتهای فضای مجازی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که مالباختگان در آن عنوان داشتند قصد فروش موادغذایی در سایتهای فضای مجازی را داشتند که فردی با آنها تماس گرفته و ضمن گذاشتن قرار ملاقات حضوری مقداری موادغذایی از جمله برنج، زعفران و غیره از آنها خریده است.

مالباختگان در ادامه اظهارات خود به مأموران گفتند که در مرحله بعدی فرد کلاهبردار مقدار بیشتری موادغذایی با قیمتی بالاتر از نرخ بازار از آنها تقاضا کرده و پس از گذاشتن قرار ملاقات حضوری، مقرر شد در همان روز موادغذایی و مبلغ معامله رد و بدل بشود که در موعد قرار فرد خریدار به جای پرداخت وجه نقد، چک بین بانکی به آنها، تحویل داده و از آنها خواسته است که به بانک مراجعه و وجه آن را برداشت کنند و حین مراجعه به بانک برای نقد کردن چک، متوجه جعلی بودن چک شده و فرد کلاهبردار با انتقال موادغذایی از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید:

در ادامه رسیدگی به پرونده، متهم توسط مأموران شناسایی شد و در زمانیکه قصد کلاهبرداری از فروشنده دیگری را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ کامیار چهری با اعلام این خبر گفت: تاکنون متهم به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری از فروشندگان موادغذایی در سایتهای فضای مجازی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرده و تاکنون پنج مالباخته شناسایی شده‌اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: برای شناسایی سایر مالباختگان، هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی برای انتشار بدون پوشش تصویر متهم انجام شده لذا تمام مالباختگانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، می‌توانند به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    6 1
    آفرین
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    1 0
    چشمهاش لامصب چشمهاش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس