مهران مدیری

«مهران مدیری» ابزار صدا و سیما برای حمله به اصلاح‌طلبان است!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

ندیدن «مجاهدان سیلاب» و التماس برای بالگردهای تحریمی!

«محمدرضا تابش»، فعال اصلاح‌طلب و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، طی اظهاراتی که خبرگزاری ایسنا آنرا منتشر کرد، گفته است:

«در طرحی که برای جبران خسارت سیل تهیه کردیم اشاره شده است که دستگاه دیپلماسی کشور به شکل فعال‌تری تلاش کند تا بتوانیم مراودات و ارتباطات بیشتری با کشورهای غربی داشته باشیم تا بتوانیم از کمک‌های انسان دوستانه آنها که تحریم‌ها مانع ورود آنها به ایران شده است؛ استفاده مطلوب‌تری بکنیم.»

وی همچنین با اشاره به نبود "هلی‌کوپتر دید در شب" برای امدادرسانی به سیل‌زدگان تصریح می‌کند:

«اگر این هلی‌کوپتر را داشتیم حجم خسارت وارده به سیل‌زدگان بسیار کمتر می‌شد.یا دستگاه لایروبی رودخانه‌ها مشمول تحریم‌ها قرار گرفته است .»[۱]

*آقای تابش بعنوان رئیس فراکسیون محیط زیست باید بداند حادثه‌ای که طی هفته‌های اخیر دامنگیر برخی از استان‌های کشور شد؛ سیل نیست، «سیلاب» است...

از طرفی مشخص نیست قرار بوده بالگردهای دارای فناوری دید در شب چه معجزه‌ای داشته باشند که بتوانند حجم خسارت وارده به سیل‌زدگان را کمتر کنند؟ آن هم با قید «بسیار کمتر»!

آیا اگر این بالگردها بودند سیلاب رخ نمی‌داد یا مثلاً چند ده نفری که بوسیله هجوم سیلاب در لحظه از دنیا رفتند؛ نجات می‌یافتند؟

از این واقعیت‌ها گذشته، علت علاقه فعالان جریان چپ به بالگردهای خارجی نیز بر ما پوشیده است.

آنها در جریان آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو نیز مدعی بودند که اگر شهرداری تهران بالگردهای آب‌پاش در اختیار داشت؛ پلاسکو فرو نمی‌ریخت! [۲]

ادعایی که مدتی بعد در جریان آتش گرفتن برج گرنفل در لندن و عدم استفاده آتش نشانان لندنی از بالگرد؛ مضحک بودن آن برای مردم به اثبات رسید.

صحبت‌های تابش همچنین از آنرو محل تأمل است که چهره‌های جریان سیاسی خاص گویا قصد دست برداشتن از سیاه‌نمایی از اوضاع کشور را ندارند و مدام در هر کاری اصرار دارند که ایران و مردم ایران به دلیل تحریم و عدم رابطه با غرب دچار خسارت‌های فراوان شده‌اند!

این در حالی است که در همین مثال ساده بالگردهای دارای فناوری دید در شب مشخص است که سطح تحلیل آقایان در کجا قرار دارد و تا چه اندازه تخیّلی است.

در واقع، آنها، که از میزان گسترده خسارت‌های سیل و سیلاب در کشورهای دیگر خبر ندارند و تأثیر حضور نیروهای جهادی در صحنه‌های مختلف کشور را نیز یا نمی‌بینند و یا انکار می‌کنند؛ بدیهیست که مثل تصورات بازی پلی‌استیشن! بصورت علی‌الدوام مشغول تصویرسازی‌های مضحک و غیر واقعی از امکاناتی باشند که غرب آنها را به روی ما تحریم کرده است.

واضح است که اگر فناوری‌های جدید بالگردی را داشتیم، اندکی بهتر بود اما به اثبات عقل و آمار، عزم جهادی مردم و نیروهای مختلف کشور توانسته است جای خالی این کمبودها را به دو صد برابر پر کند.

ضمن اینکه لازم به توضیح است که آقای تابش و دوستان ایشان که تمام سعی خود را بر توافق با غرب و انجام هرآنچه آمریکا می‌خواهد انجام دادند تا تحریم‌ها لغو شود؛ امروز بهتر است به جای عجز و لابه دوباره برای نبود اقلام تحریمی؛ به صف نیروهای جهادی کشور بپیوندند، به تأثیر صرفاً ۳۰ درصدی تحریم‌ها اشاره کنند و ترجمان "ما می‌توانیم" باشند.

***

با اتمام برنامه ۹۰ مردم معتاد می‌شوند!

ورود جامعه‌شناس اغتشاش به پرونده اتمام برنامه ۹۰

«سعید معیدفر»، از جامعه‌شناسان اصلاح‌طلب به تازگی در اظهاراتی که سایت جماران آنها را منتشر کرد درباره اتمام برنامه نود گفته است:

«اساساً بحث سرمایه‌های اجتماعی محدود به حذف یک مجری محبوب تلویزیونی نمی‌شود، بلکه فراتر از آن است. سرمایه اجتماعی امری جمعی بوده و فردی نیست و معطوف به یک شخص نمی‌شود. فرآیندی که در آن حوزه تعاملات، مشارکت و ارتباطات گسترش پیدا می‌کند و موجب رشد و هم افزایی و توسعه می شود، سرمایه اجتماعی نامیده می‌شود.»

او می‌افزاید:

«در اطراف برنامه ۹۰ تعاملاتی شکل می‌گرفت که افراد می‌توانستند با یکدیگر گفت و گو کرده یا نقد کنند. با توجه به اینکه در حوزه های دیگر جامعه ما روزنه‌ها بسته هستند و فرصتی برای گردش سرمایه اجتماعی وجود ندارد، تنها جایی که افراد می‌توانند برای هم افزایی فکری و ذهنی خود را درگیر کنند حوزه‌هایی نظیر ورزش و هنر هستند که اگر در آنها نیز انباشت سرمایه‌ای جزیی ایجاد شود با مواجهه‌ای که صداوسیما در طی زمان و به ویژه با برنامه ۹۰ در هفته های اخیر داشته، نشان دهنده این است که بخش‌هایی از حاکمیت از سرمایه اجتماعی بدش می‌آید.»

معیدفر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه حذف سرمایه‌های اجتماعی در جامعه باعث از بین رفتن امید و اعتماد می‌شود و جامعه‌ای مسخ شده و بی‌خاصیت می‌سازد که گرایش به اعتیاد در آن شدت پیدا می‌کند! تصریح کرده است:

«حذف برنامه‌هایی نظیر نود که از مخاطبان بالایی برخوردار است می‌تواند منجر به گسترش بی‌اعتمادی در جامعه شود.مردم وقتی می‌بینند که چه بلایی بر سر آرای آنها می‌آید و هرجا که می‌خواهند اظهارنظری کنند، مانعی جدی بر سر راهشان ایجاد می‌شود. بنابراین کم کم بی‌اعتمادی نسبت به نظرسنجی‌های صداوسیما و بسیاری موارد دیگر به وجود می آید. هم صداوسیما و هردستگاهی که با خیانت موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شوند، آسیب می‌بینند و هم جامعه را دچار آسیب می‌کنند .»[۳]

سایت جماران در همین راستا به نقل از یاسر هاشمی (فرزند مرحوم هاشمی) متنی را خطاب به عادل فردوسی‌پور منتشر کرده است که در آن می‌خوانیم:

«با محبوبیت خویش، خشم جماعتی را برانگیختی که علیرغم ادعاهای اسلامی، نه با جمهوریت سازگارند و نه برایشان رای و نظر مردم، مهم است. مشکل پدر هم با این جماعت خوددین پندار همین بود که با هر بهانه، می‌خواستند جمهوریت را از جمهوری اسلامی بگیرند». [۴]

*این نخستین باری نیست که سعید معیدفر بعنوان یک جامعه‌شناس مرتبط با اصلاح‌طلبان چنین صحبت‌های عجیبی را درباره اعتماد، جامعه، سرمایه اجتماعی و آسیب مردم مطرح می‌کند...

او چند سال قبل نیز در اشاره به اقدام شرعی و قانونی تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران گفته بود: سیاست تفکیک جنسیتی، موجب شکاف بین دولت و ملت می‌شود!

معیدفر همچنین درباره تجمعات سوگوارانه مربوط به درگذشت یک خواننده جوان هم با کنایه گفته بود: مرتضی پاشایی با مرگ خود صدای درونی جوانان دهه شصتی را برانگیخته است!

او زمانی دیگر و در یک نشست درباره مرحوم پاشایی نیز اینطور اظهار کرده بود که: «اغتشاشات سال ۸۸ یک سبک جدید زندگی بود !»[۵]

ما همچنین قضاوت درباره سطح عقلانی اظهارات معیدفر مبنی بر اینکه بخش‌هایی از حاکمیت از سرمایه اجتماعی بدش می‌آید و یا بیان تلویحی اینکه با اتمام برنامه ۹۰ مردم معتاد می‌شوند! را نیز بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

گفتنیست علت ورود تئوریسین‌های اغتشاش و اصلاح‌طلبان ستادی به فرایند اتمام برنامه نود را بایستی در علایق اصلاح‌طلبانه آقای فردوسی‌پور جستجو کرد.

مجری توانمندی که هرگز نتوانست علایق تند اصلاح‌طلبانه‌اش را پنهان کند و یک مجری فوتبالی محض برای مردم باقی بماند.

تماشاگران نود در ماجراهایی مثل انتقاد بی‌مبنای فردوسی‌پور از شهرداری تهران در پرونده آتش‌سوزی پلاسکو و خواست تلویحی استعفای قالیباف روی آنتن برنامه نود، مصاحبه با محمدجواد ظریف و مصاحبه با آقای سیدحسن خمینی؛ به روشنی دانستند که دیگر با یک برنامه فوتبالی محض طرف نیستند.

***

«مهران مدیری» ابزار صدا و سیما برای حمله به اصلاح‌طلبان است!

«عبدالله ناصری»، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با سایت اعتمادآنلاین گفته است:

«چه در دولت اصلاحات و چه در دولت تدبیر و امید، نوک حمله رسانه ملی علیه دولت منتخب مردم از ناحیه برنامه‌های سیاسی بود؛ یعنی خبر، تحلیل‌ها و گفت‌وگوهای سیاسی. اما در ماه‌های اخیر صداوسیما طراحی جدیدی انجام داده و سکان حمله علیه دولت را به برنامه‌های پربیننده خود مانند دورهمی انتقال داده است.»

او با اشاره به این موضوع که صداوسیما در برنامه دورهمی و به‌وسیله مهران مدیری، اعلام می‌کند که من صدای اعتراض مردم هستم، گفت: این در حالی است که همه می‌دانند در هیچ برنامه‌ای از صداوسیما صدای مردم جایی ندارد! [۶]

*جالب است که مبنای اصلاح‌طلبان برای قضاوت درباره چهره‌های شهیر تلویزیونی؛ میزان همراهی آنها با مطالبات اصلاح‌طلبان است.

به سخن دیگر اینکه گویا از نظر آنها ملکوک کردن یک برنامه تلویزیونی که چند میلیون بیننده دارد (دورهمی!) هیچ اشکالی ندارد اما اتمام یک برنامه ورزشی پس از ۲۰ سال؛ به صرف اینکه مجری آن حامی اصلاح‌طلبان بوده است؛ موجب لغو سرمایه اجتماعی، معتاد شدن مردم و غیره می‌شود...

در بحث انتقاد از دولت نیز آقای ناصری باید بداند که مشکل اصلی اصلاح‌طلبان و دولت متبوع آنها؛ نه انتقادات تند و کند در برخی برنامه‌های تلویزیونی که امید بستن بیجا به برجام، گوشت ۱۰۰ هزار تومانی، پراید ۵۰ میلیونی، سفر استاندار گلستان به خارج از کشور در هنگامه سیل، حضور رئیس‌جمهور محترم در جزیره قشم هنگام وقوع سیل و مقولاتی از این دست است.

دروغ و راست بودن ادعاهایی مثل بی‌مخاطب بودن صدا و سیما و اینکه مردم جایی در صدا و سیما ندارند! نیز با انتقادات پر شدت و حدت اصلاح‌طلبان از رسانه ملی بهتر فهم می‌شود.

***

1_ https://www.isna.ir/news/98012409716/

2_ farda.fr/002ba5

3_ https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-1162919

4_ https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-1162937

5_ https://www.farsnews.com/news/13931208000763

6_ https://etemadonline.com/content/282775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    71 98
    من مطمئنم این بنده خدا خودش نود نمیدیده.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      89 9
      واقعا چقدر وقیهند رای 25 میلیونی ملت را سال 88 به لجن کشیدند و دم از مردم میزنند در کاخها زندگی میکنند و مردم را از گوجه خیار و پیاز هم محروم کردند و باز دم از مردم میزنند
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      11 43
      رای 25 میلیونی سال 88 در سال 92 و 96 کجا رفت؟
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      34 1
      حتما"فردوسی پور هم جزو ذخائر نظام بود !!!! خخ
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      17 3
      به جیب روحانی. چون اکثریت ایدئولوژیک رای نمی دهند. مردم به کسی رای می دهند که او را بیشتر دلسوز خود تصور کنند.
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      0 1
      11:06 سطح استدلالت نشون دهنده سطح بسیار پایین هوشت هست
    • US ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
      0 0
      اگر مردم ایدولوژیک رای ندهند که رای ارزشی نداره!فقط برای سیری شکمه! چه به روحانی چه احمدینژاد چه رضا پهلوی
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    69 20
    ما به دیدن عادل فردوسی پور عادت کرده بودیم و تصور حذف او کمی برای اذهان ما سخت شده بود. بنا بر همین دلیل هم خیلی از آقایون زرنگ مدعی بودند که هیچ کسی موافق حذف عادل نیست . این یک حرف غلط است هرمجری یک روزی باید برود حتی اگر ببنندگان به چهره او عادت کرده باشند
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      17 8
      دوست عزیز این استدلال تف سربالاس چون درباره سیاستمداران به طریق اولی ثابته...
    • IN ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      13 15
      اصلا بحث عادل نیست. موضوع احترام به رای مردمه که این برنامه رو دوست داشتن. اصلا شخص این وسط مهم نیست ممکن بود مردم به جای عادل فرد دیگه ای رو دوست داشتن. چرا پس همین صدا و سیما مستند محمد علی کلی رو پخش میکنه؟ اون بنده خدا هم به همین طریق اذیت شد.
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      عادل برنامه نود رو سیاسی کرده حادثه پلاسکو و برجام به برنامه ورزشی مربوط نیست و عادل نباید دخالت می کرد.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      16 35
      مردم ایران عاشق تماشای دعوا هستند. چه در مناظره انتخاباتی و چه در بین فوتبالیها. فردوسی پور هم با دعوا درست کردن و دو به هم زنی بین اهالی فوتبال حسابی مجبوبیت کسب کرد.
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      16 91
      از وقتی برنامه نود شروع شد ،حاشیه فوتبال به متن اون پیشی گرفت..همیشه رفت دنبال این که فلانی به بهمانی چی گفت و بهمانی چی جواب داد.حرکت آهسته لب بازیکن را نشان میداد که لب خوانی کنه ببینه چه فحشی به کی داد.قبل از نود ایران 6 تا به کره میزد و 3 تا به عربستان با مربی وطنی.اون مربی را تا اونجا که تونست تخریب کرد....حالا با مربی خارجی از ژاپن 3 تا میخوره..
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    45 90
    من از این گونه اقدامات حمایت میکنم چون باعث میشه کم کم از فضای گرگ و میش خارج بشیم و مردم با چهره عریان آقایون مواجه بشوند و تصمیم گیری براشون راحت تر بشه
    • NL ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      0 0
      وقتی به برخی جریان های سیاسی داخل کشور تریبون درست و حسابی نمیدید از یه جا میزنه بیرون مثل برنامه نود
  • سامان IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    مشکل شماها با نود چیه اون از جنبش مصاف دشمنی نداره جز فردوسی پور اینم از شما خودتونو بکشید نود بهترین برنامه تاریخ تلوزیون ایرانه
    • GB ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      25 5
      :/خودت فهمیدی چی گفتی هانی؟
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      31 7
      مردم سالم که از گَنده گویی های اصلاح طلبان تهوع آور دچار قی و اسهال می شوند! طرفداران این جماعت که از این لاطائلات لذت می برند، سبب آن است که با این گَنده ها خو گرفته و به نوعی معتادشان شده اند! آخر این هم یک نوع از انواع اعتیاد است!!!!
  • ناشناس IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    درنفرت پراکنی اصلاح نطلب ها شکی نیست اما چگونه هست که شیطان درطبقه چهارم جهنم عذاب میشود وانسانهایی درطبقه یک ودو وسه سکونت میگزینند رساته های حامی غرب چه جایگاه بدی دارند خدا میداندوبس
  • ایمان IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    37 5
    مگه مهران مدیری یکی از سرمایه های اجتماعی نبود؟ پس چرا به خاطر انتقاد از رییس جمهور، سازمان صدا و سیما رو مجبور به حذف دورهمی کردین و آسمان و ریسمان بافتید علیه مهران مدیری که ال کرد و بل کرد؟؟ در حیرتم از نفاق آشکار این جماعت به اصطلاح اصلاح طلب!
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    11 3
    به علت نمی دانم چه می تواند باشد ؟عده ای در کشور حرف مریض های دانشمند پندار را قبول می کنند!
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    29 6
    صبحم را آغاز میکنم با : لعنت بر اصلاح طلبان
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    5 11
    یعنی هلکوپتر دید در شب نداریم؟ یعنی انقدر توی این فناوری نظامی عقب هستیم؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      15 37
      دید در شب که سهله، پوشک و نوار هم نداریم. اگه کشور دوست و همسایه روسیه بهمون موتور و مواد اولیه نده موشک هم نداریم. کجای کارید. شما بلند بگو مرگ بر امریکا
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      26 1
      جهت اطلاع دشمنان ایران: ما خودما دور بین دید در شب را برای مقاصد نظامی می سازیم و هلی کوپتر دید در شب هم چیزی نیست جز همان هلی کوپتر معمولی با نصب همین دوربینها. این دور بینها هم چیزی را نشان نمی دهند جز موجود زنده مثل انسان حیوان خونگرم چون با مادون قرمز عکسبرداری می کنند.
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      1 0
      ول کن بابا.همین بیل و کلنگ کافیه.مشرق میگه هلیکوپتر لازم نیست گوش کن دیگه.
    • احمد ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
      0 0
      خطاب به 20:00، حالت خوبه؟!!!! ما توی ایران هلیکوپتر نداریم؟!!!! دوربین دید در شب نداریم؟!!!!! چرا باید ارز از کشور خارج بشه ، برای واردات چیزهایی که در داخل وجود داره؟!!!!
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    14 20
    یعنی چی؟ یعنی نود میبایست یه برنامه فوتبالی محض می موند و مجریش حق نداشت اظهار نظر غیر فوتبالی داشته باشه؟ بعد دورهمی و سایر برنامه ها چی؟ به همین ترتیب یا بسته به مدل اظهار نظره؟
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      17 3
      ساختار دورهمی طنز هستش. و ساختار نود فوتبال بود. هرکسی را بهر کاری ساختند
  • حسین IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    5 3
    فقط تکرار و تکرار . همین باعث عدم تمایل مردم به حذف 90 بود. درحالی که تماشاگران فوتبال به روشنی میدانستند که دیگر با یک برنامه فوتبالی محض طرف نیستند و عقبه سیاسی پشت 90 است اما جاگیزین مناسبی هم برای 90 نمییافتند
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    4 6
    مشکل صدا و سیما این هست که برنامه ی اثرگذار و پر بیننده در زمینه ی سیاست نداره...نود سیاسی که برند باشه و شناخته شده بین اهالی سیاست...اونوقت میتونست اثرگذاری بر فضای سیاست و روشنگری و مطالبه گری و...رو از طریق اون برنامه به بهترین شکل دنبال کنه... ولی خب لازمه ی همچین برنامه ای شجاعت و جسارتی هست که مدیران سیما فاقد اون هستن بعد هم یا دنبال اثرگذاری با استفاده از تیکه و کنایه های مهران مدیری تو دورهمی ن...یا ریشه ی یه برنامه ی پربیننده رو میزنن از ترس دو تا تیکه و کنایه ی مجریش انقدر بدبخت و ذلیل...
    • DE ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      3 4
      بدتر اینکه مهران مدیری با این اظهار نظره آخریش نشون داد تو کدوم تیم داره بازی میکنه یعنی هول شد شعله رو خیلی زیاد کرد افتاد تو دیگ
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    1 0
    مسئولين؟
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    11 3
    در این مملکت انقدر به این میت ها رو می دهند که بی وجدانها کفن خودشان را هم نجس می کنند
  • فرشاد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    12 11
    تازه فهمیدید که فردوسی پور اصلاح طلب(افساد طلب) مگر خواهر همین آقا در دفتر راس اصلی فتنه گران (خاتمی) ملعون مشغول بکار نیست معلوم که این شخص مهره خاتمی و آن رئیس جمهور مرده در استخر است اگر مهره اصلاح طلبان نبود غارتگر دفینه های زیر خاکی ..در استخر و دیگر افساد طلبان در طول این مدت این همه به خاطر حذف برنامه نود از فردوسی حمایت نمی کردند و صدا وسیما بخصوص مدیر شبکه 3 را زیر سوال نمی بردند مگر خاندان رئیس جمهور مرده در استخر کم در طول عمرنظام اسلامی تخلف کردند مگر .. در زندان نیست
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    برنامه نود محبوب مردم بوده و هست و حذف اون یک خودزنی تمام عیاره و نشان دهنده بی اعتنایی صدا و سیما به نظر و دیدگاه مردمه و متقابلا این کار سبب رویگردانی هرچه بیشتر مردم از صدا و سیما میشه
    • احمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      1 1
      چقدر قساوت!!!
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    150 1
    چی میگید این بدبخت مدیری را خراب نکنید دیگه. اگر این حد از انتقاد را هم نپذیرید سرریز مشه و سیل میشه ها
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    از ماست که بر ماست. کشورداری به سبک اصلاح طلبان چیزی جز سقوط نیست.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    واقعا این مدیر جدید شبکه سه فوق العاده است //
  • ناشناس IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    13 6
    خدایا این عقب مونده ها رو از سکان مدیریت این کشور محو و نابود بگردان آمین
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    3 1
    از خادم چه خبر؟
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    4 0
    باید قبول کنیم متاسفانه کشور دچار دودستگی بی سابقه ای است . هر کسی طبل خود را بر اساس اندیشه اش می کوبد و دیگران را نفی میکند این یعنی خطر !!!!!
  • حجت ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    6 2
    عموپورنگ یه حدیث در مورد دروغ گفت: کلید همه گناهان دروغ است. آقایون چون لفظ کلید استفاده کرده بود یک سال برنامه را تعطیل کردند. چون مبادا کسی علیه کلید حرفی بزنه
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    5 139
    اصلاح طلبان پیر و سیر که اهل کار نیستند، از هر ابزاری برای گل آلود کردن آب و گرفتن چند رای استفاده می کنند. ایکاش یکنفر از آنها و حامیانشون یک بیل برای سیل زده ها می زدند. مردن ذاتشون رو تشخیص داده اند
  • FR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    7 0
    ما که از سال 92 که سرمایه اجتماعی ؟! تمام فضای سیاسی فرهنگی وهنری و....کشور را گرفت معنای آرامش ورفاه وسعادت وخلاصه همه چیزهای خوب را کاملا درک کردیم !!! به جان سایت جماران !
  • اشغری IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    4 9
    رأی 25 میلیونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخ از کجات درآوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    6 2
    گور پدراصلاح طلب و اصولگرا
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    111 3
    صدا و سيما ثابت كرد مخاطب محور نيست
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    4 148
    مشرق اراجیف این افساد طلبارو منتشر نکن حالم از همشون به هم میخوره.
  • علیرضا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    83 3
    عادل همه دوست داریم،مطمئن باش با اختلاف محبوب قلب ملتی
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
      0 0
      برو بابا دلت خوشه!!! خوب شد رفت!
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    2 70
    ایشالاه به زودی احسان علیخانی رو هم بندازن از شبکه سه بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس