پاتوسی و تیام

وجه مشترک باخت تیم سپاهان در دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هجدهم با دیدار هفته سی ام لیگ برتر هفدهم دو بازیکن سیاه پوست بودند.

سرویس ورزش مشرق – طلایی پوشان سپاهان در حالی روبروی استقلال ۰-۱ شکست خوردند که فصل قبل هم در اصفهان با همین نتیجه متحمل باخت شدند.

در دیدار اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ که در چارچوب دور برگشت برگزار می‌شد مامه بابا تیام بازیکن سیه چرده سنگالی که در نیم فصل به استقلال پیوسته بود در دقیقه ۱۱ بازی زننده تک گل پیروزی بخش آبی پوشان استقلال برابر سپاهانی بود که در آن تاریخ در ورزشگاه فولادشهر پذیرای استقلال بود.

آن گل روی حرکت سرور جپاروف و پاسی که وریا غفوری از بیرون ۱۸ قدم به تیام داد شکل گرفت و این بازیکن با یک بغل پای نرم دروازه حریف را باز کرد. (فیلم گل تیام به سپاهان را اینجا ببینید)

بیشتر بخوانید:

استقلال کار اصلی را مقابل الهلال انجام داد

در دیدار جمعه شب گذشته استقلال در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان باز هم توسط یک خرید سیه چرده آفریقایی که در نیم فصل به خدمت گرفته بود موفق شد سه امتیاز ارزشمند را در اصفهان به نام خود ثبت کند.

این بار آرمین سهرابیان شروع کننده حرکت بود و توپش پس از یک ارسال طولی به گادوین منشا رسید و این بازیکن از مقابل ۱۸ قدم توپ را به آیاندا پاتوسی داد تا این فوتبالیست تکنیکی اهل آفریقای جنوبی با دریبل یار پیش رو و عبور از بین دو مدافع دیگر سپاهانی توپ را در زاویه تنگ‌تر از کنار دستان پیام نیازمند به طاق دروازه سپاهان بزند و تیمش را با همان نتیجه تکراری بهار سال گذشته (۰-۱) برنده کند تا به دومین آفریقایی تبدیل شود که سه امتیاز شیرین را از چنگ اصفهانی‌ها بیرون می‌کشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مریم IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    12 1
    ایرانیهای عزیزمون هم به سپاهان گلزنی کردند ولی داور ناعادلانه مردود اعلام کردش.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    4 6
    به نظرم استقلال می تونه راحت قهرمان لیگ بشه چون نسبت به پرسپولیس بازیهای راحت تری در پیش داره
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    7 4
    استقلال با همین روند پیش بره قهرمان میشه - بازیهای بعدی با تیم های قعر جدولی داره
  • مهدی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    0 1
    قله نوعی مربی ترسویی ست.مربی خارجی به درد سپاهان میخوره.فوتبال کشکی سانترکن رو گل تایکی با سر شانسی بزنه تو گل مرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس