کد خبر 950345
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اُفت تیمش و باخت مقابل استقلال را گردن گرفت و ابراز امیدواری کرد در دیدارهای پیش رو نتایج بهتری بگیرند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا از طرفداران سپاهان معذرت‌خواهی می‌کنم. یقیناً مسئولیت باخت برعهده من است. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، اما در فوتبال چیزی به نام عدالت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

برتری استقلال در بازی بزرگ هفته مقابل سپاهان / صعود آبی‌ها با گل رویایی پاتوسی +عکس و جدول

عدالت در بازی ما مقابل استقلال رعایت نشد
وی افزود: وقتی خوب بازی کنی و گل نزنی، تنبیه می‌شوی. تیم ما خوب بازی می‌کرد، اما با پرتاپ اشیاء به داخل زمین، تمرکز و شیرازه تیم ما به‌هم ریخت. به استقلال تبریک می‌گویم که فوتبال خوبی را بازی کرد. باز هم می‌گویم عدالت رعایت نشد. تا دقیقه ۸۵ خوب بازی کردیم و این برد مبارک‌شان باشد.

توقف بازی همه چیز را به‌هم ریخت
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص موقعیت‌هایی که تیمش از دست داد، گفت: ما هافبکی بیرون آوردیم و مهاجم به زمین فرستادیم. ما دنبال سه امتیاز بودیم. سجاد شهباززاده، کومان و خالد شفیعی موقعیت داشتند، اما پس از پرتاپ برخی اشیاء به زمین و هفت دقیقه توقف بازی، همه چیز را به‌هم ریخت. مسئولیت باخت برعهده من است، اما تیم ما خوب بود. ایرادی بوده هم برای قلعه‌نویی بوده است.

قربانی را به خاطر مصدومیت تعویض کردیم
قلعه‌نویی راجع به دلایل تعویض دوباره علی قربانی پس از ورودش به زمین تصریح کرد: او مصدوم شد و تعویضش کردیم.

محمدی را تعویض کردیم چون نمی‌خواستیم ۱۰ نفره شویم
وی درباره تعویض مهرداد محمدی هم بیان کرد: مهرداد اُفتی داشت که تیم از بابت آن لطمه خورده بود. او اخطار هم گرفته بود و نمی‌خواستیم ۱۰ نفره شویم.

پس از سکته تاکتیکی در زمین، نتیجه را واگذار کردیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شانس قهرمانی تیمش خاطرنشان کرد: از این بعد تنها فکر و ذکر ما بازی با سایپا خواهد بود. بازیکنان باید ریکاوری کنند. فوتبال آخر زندگی نیست. تیم‌های بزرگ دنیا هم می‌بازند. ما برخلاف لیاقت‌مان باختیم. پس از سکته تاکتیکی در زمین، نتیجه را واگذار کردیم. فوتبال عدالت نمی‌شناسد و باید به فکر بازی با سایپا باشیم.

ما به امیر قلعه‌نویی و شانس خودمان باختیم
قلعه‌نویی از عملکرد تیم داوری دیدار تیمش مقابل سپاهان ابراز رضایت کرد و گفت: داوری بسیار عالی بود. زاهدی‌فرد یکی از بهترین داوران ۴۰ ساله فوتبال ایران است. او نزدیک به صحنه و آنجایی که باید سرعت می‌داد، سرعت داد. ما به امیر قلعه‌نویی و شانس خودمان باختیم.

دلیل اُفت سپاهان قلعه‌نویی است!
وی در مورد اینکه سپاهان در نیم‌فصل دوم اُفت کرد و مهمترین دلیلش چیست، گفت: دلیلش قلعه‌نویی است! پس از بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد و بازیکنان ظرفیت روانی برای بازگشت نداشتند. آنها کم کم در حال بازگشت بودند تا اینکه بازی با تراکتورسازی انجام شد. نمی‌دانم چرا موقعیت‌های ما گل نمی‌شود. تا دقیقه ۸۰ امروز، استقلال نزدیک به دروازه ما نمی‌شد. اگر وقتی تلف می‌شد، از سوی استقلال بود. باز هم می‌گویم مقصر بنده بودم و باید فردا ریکاوری کرده و دنبال بازی با سایپا باشیم.

نه تماشاگر مقصر است نه بازیکنان، قلعه‌نویی مقصر باخت است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به ورود جیمی جامپ به داخل زمین گفت: فکر کنم دو نفر بودند وارد زمین شدند. فرهنگ سپاهان فرهنگ پهلوانی است و تماشاگران باید اول تیم خودشان را تشویق و به حریف احترام بگذارند. تماشاگر به زمین می‌پرد، بعدش می‌بینیم نارنجک و اشیایی به زمین پرت می‌شود. البته اینها بهانه است و باید می‌بردیم. نه تماشاگر مقصر است نه بازیکنان، قلعه‌نویی مقصر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • س IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
    0 3
    برنامه وزارت ورزش سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس طوری.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
    1 0
    تا دقیقه هشتاد استقلال به دروازه شما نزدیک نشد؟ احتمالا حواست جای دیگه بوده . بعد هم خدا رو شکر کن که گل سالم استقلال هم با ناداوری مردود اعلام شد.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    4 0
    مافیائی
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    4 0
    استعفا بده وجدانتو خلاص کن بسه اونقدری که تو از بیت المال خوردی ........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس