کد خبر 950333
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
استقلال و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال، گفت: گلی که استقلال در دقیقه 86 به ثمر رساند کاملاً درست بود و نمی‌دانم داور خطای چه چیزی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت زاهدی‌فر در بازی استقلال و سپاهان، گفت: واقعاً فکر نمی‌کردم قضاوت این بازی بسیار حساس را به زاهدی‌فر بدهند زیرا حساسیت این بازی از نظر جدولی و تماشاگر بسیار بالا بود اما زاهدی‌فر در مجموع در این مسابقه خوب قضاوت کرد. هر چند در برخی از ضدحملات به خاطر خستگی جا می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

فنایی: داور گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد

وی افزود: در دقیقه ۸۶ مسابقه مهمترین صحنه بازی اتفاق افتاد که استقلال گل زد اما نمی‌دانم داور در این صحنه خطای چه چیزی را اعلام کرد زیرا گل استقلال در شرایط کاملاً درست به ثمر رسید.

این کارشناس داوری در مورد اینکه ۷ دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم محاسبه شد، گفت: محاسبه وقت‌های تلف شده کاملاً درست بود زیرا ۴ دقیقه بازی به خاطر پرتاب یک شیء به داخل زمین متوقف شد، ۶ تعویض هم داشتیم و چند بازیکن هم مصدوم شدند. گل استقلال هم در وقت‌های قانونی و درست به ثمر رسید. تصمیمات داور به جز مردود شدن آن گل استقلال در سایر دقایق درست بود. البته چند خطا هم به سود طرفین نگرفت اما در مجموع قضاوت خوبی داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خدیجه IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
    1 1
    گل که سالم بود ولی داوره لنگی بود آخه داور میخواست بازی مساوی بشه(به نفع پرسپولیس)برای همین گل دقیقه ۸۶ استقلال رو مردود اعلام کرد ولی انصافا خدا با ما یار بود وگرنه همه چی به سود سپاهان بود.
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
    1 0
    داور باید درباره ی مردود اعلام کردن گل سالم توضیح بدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس