کد خبر 950152
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
وزیر کشور

وزیر کشور، دفاع، کشاورزی و نفت امروز به‌صورت جداگانه برای رسیدگی به وضعیت سیل و طغیان رودخانه‌ها در خوزستان حضور یافتند.

به گزارش مشرق، وزیر کشور که از شامگاه گذشته به خوزستان آمده از دقایق نخست صبح امروز به مناطق در معرض تهدید سیل حاشیه اهواز رفت و از کانال سلمان و روندترمیم سیل بندها بازدید و اعلام کرد مشکل آب‌گرفتگی اهواز فعلاً برطرف شده است.

وی همچنین به همراه استاندار خوزستان از مناطق سیل‌زده سوسنگرد و بستان نیز به‌صورت هوایی بازدید و در جریان پیشرفت سیلاب در اطراف روستاهای این شهرها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات خسارت سیل به واحدهای صنعتی و صنفی

براساس این گزارش سرتیپ امیر حاتمی ویر دفاع نیز در بازدید از مناطق سیل‌زده گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، سازمان اتکا، سازمان جغرافیایی، معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل و سازمان صنایع دریایی این وزارت خانه، همگی در اقدامی جهادی جهت امدادرسانی به مردم سیل‌زده به خوزستان اعزام شدند.

همچنین محمود حجتی وزیر کشاورزی نیز با حضور در خوزستان از آغاز پرداخت خسارت به سیل‌زدگان خبر داد و افزود: دولت مصوب کرد که به ازای هر دام سبک ۵۰۰ هزار تومان وام بلاعوض و ۵۰۰ هزار تومان، برای دام‌های سنگین نیز به ازای هر دام سه میلیون تومان وام بلاعوض و تسهیلات بدون بهره پرداخت کند.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌های اولیه صورت گرفته سیلاب اخیر ۲۰ هزار میلیارد ریال خسارت به کشاورزی خوزستان وارد کرده است.

همچنین وزیر نفت در سفر هوایی از مناطق سیل‌زده استان خوزستان دیدن و در جریان آخرین وضعیت این مناطق قرار گرفت.

زنگنه همچنین از تأسیسات نفتی در معرض استان خوزستان در تالاب هور العظیم و سایر بخش‌ها نیز بازدید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
    0 0
    كل دولت با رييسش هم بياد فرقي نميكنه كار فعلا دست نيروهاي مردمي و بسيج و سپاهه!دولت خسته دولت بيمار دولت نااميد دولت بي تدبير و بي برنمامه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس