سردار تنگسیری

بیمارستان فوق تخصصی نیروی دریایی سپاه که در گمیشان بوده به استان خوزستان منتقل شده و در این استان مستقر می‌شود؛ در کنار این بیمارستان یک نانوایی بزرگ شبانه‌روزی نیر ایجاد می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما روز گذشته از دو شهر حمیدیه و سوسنگرد و روستاهای اطراف آن بازدید کردیم و هم‌کنون در حال بازدید از محل استقرار بیمارستان فوق تخصصی نیروی دریایی سپاه که در گمیشان بوده و قرار است در استان خوزستان مستقر شود؛ هستیم.

بیشتر بخوانید:

وضعیت سد کرخه پایدار است

آغاز به کار پویش #یاور_خوزستان

وی افزود: در کنار این بیمارستان یک نانوایی بزرگ شبانه روزی نیز مستقر می‌شود که وظیفه پخت رایگان نان را بر عهده دارد؛ قایق‌های ما هم اکنون در بعضی مناطق سیل‌زده مستقر شده و در حال جابه‌جایی مردم بوده است؛ نیروی دریایی سپاه و تمامی نیروهای مسلخ که با دستور مقام معظم رهبری در مناطق سیل زده حاضر شده همواره سعی کرده با ستاد بحران استان خوزستان هماهنگ باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نیروی دریایی سپاه در تمامی مناطق سیل‌زده اعم از استان فارس، استان گلستان و استان خوزستان مستقر شده و حضور فعال دارد؛ وقتی آب در استان گلستان فروکش کرد و ما به نوعی از این استان فارغ شدیم قایق‌ها را جابه جا کرده و به استان خوزستان منتقل کردیم.

وی گفت: سردار بادین فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از ابتدای سیلاب‌ها در استان خوزستان در شهرهای سوسنگر، اهواز و حمیدیه و روستاها اطراف آن مستقر شده و قایق‌ها و تجهیزات و ماشین آلات سنگین را تا حد توان به منطقه‌های بحرانی منتقل کرده است.

دریادار تنگسیری در ادامه عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه با تمام توان خود و با فرمان مقام معظم رهبری در منطقه حاضر شده و وظیفه خود می‌داند که به مردم زحمتکش خوزستان که پای انقلاب بوده‌اند کمک کند؛ نیروهای مسلح باید با ستاد مدیریت بحران استان هماهنگ بوده و کارها را باهماهنگی و نظم پیش ببرد تا با کمک مردم بتواند جلوی این سیل را بگیرد.

وی ادامه داد: خوزستان به دلیل جلگه‌ای و وسیع بودن سیلاب را وسعت بخشیده و هدف جلوگیری از ورود آب به شهرهای بزرگ و پر جمعیت و زمین‌های کشاورزی مردم بوده تا محصولات آن‌ها از بین نبرد؛ همه ارگان‌های دولتی و نیروهای مسلح با تمام توان خود در کنار مردم خوزستان در حال تلاش برای کنترل و مهار سیلاب بوده که به دلیل وسعت این این سیل این کار با سختی پیش می‌رود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه بازسازی ۹ خانه در شیراز را تقبل کرده و با توجه به اینکه سپاه متعلق به مردم بوده همواره در کنار آن‌ها است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    3 1
    فدای سپاه که هرجا سخن از خدمت جانانه است نام زیبای سپاه می درخشد‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس