کد خبر 950143
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
افشین قطبی

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: ناراحتم از برخوردهایی که در بازی اتفاق افتاد و برخورد شدیدی با بازیکنانم خواهم داشت.

به گزارش مشرق، افشین قطبی در نشست خبری پس از برتری مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: این برد را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم، بازی مشکلی داشتیم. گل‌های خوبی دیدیم و بازی تاکتیکی به نمایش گذاشتیم. در زمان‌هایی بازی را از دست دادیم، اما بعد از گلی که خوردیم خوب عکس العمل نشان دادیم.

وی ادامه داد: ناراحتم از برخوردهایی که در بازی صورت گرفت و برخورد شدیدی خواهم کرد و بازیکنان ما الگوهای جونان هستند و عکس العمل‌ها مهم هستند.

قطبی با اشاره به سیل در خوزستان گفت: از همه می‌خواهم که به کم‌هایشان به مردم سیل زده ادامه دهند و همه باید در کنار هم کمک کنیم که مردم دوباره به زندگی عادی خود باز گردند.

بیشتر بخوانید:

فولاد همشهری اش را به سقوط نزدیک کرد! / ۳ اخراجی و درگیری در دربی اهواز

 

سرمربی فولاد در مورد مسائل فنی بازی عنوان کرد: در زمان‌هایی چرخش توپ مان خوب بود و با صبر و حوصله فضاهایی ساختیم و گل اول ما یکی از بهترین‌گل‌هایی بود که از زمان حضور من در فولاد زدیم. شیمبا با دو گلی که زد اعتماد به نفسش بالا رفته و این کمک می‌کند که در بازی‌های بعدی نمایش بهتری داشته باشد.

وی در مورد صحبت‌هایش در کنار زمین گفت: چیز خاصی نبود، اعتراض‌های زیادی شنیده می‌شد و صحبتم این بود که کنترل بیشتری صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس