کد خبر 948286
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
قطبی

سرمربی فولاد گفت: گرما روی کیفیت بازی هر دو تیم تاثیر گذاشت و اگر یکی دو ساعت دیرتر انجام می‌شد بهتر بود.

به گزارش مشرق، افشین قطبی پس از تساوی مقابل پدیده اظهار داشت: از هواداران فولاد تشکر می‌کنم که در این گرما به ورزشگاه آمدن و تشویق کردند. گرما روی کیفیت بازی هر دو تیم تاثیر گذاشت و اگر یکی دو ساعت دیرتر انجام می‌شد بهتر بود.

وی ادامه داد: حیف، لغت بسیار مناسبی برای بازی است. دقیقه‌ای گل را خوردیم که روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت. ما بازی را در کنترل داشتیم، اما استفاده نکردیم و توپ مان به تیرک خورد.

بیشتر بخوانید:

قطبی و گل محمدی زورشان به هم نرسید

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که تیم شما با استرس بازی می‌کرد گفت: حرف شما درست است در پانزده دقیقه اول خودم هم این احساس را کردم. انتظار از بازیکنان بالا بود و به همین دلیل استرس داشتند و پاس‌ها به کندی صورت می‌گرفت بعد از اینکه گل را زدیم احساس کردیم باید عقب بنشینیم و حفظ کنیم و این کار باعث شد که مشکلات به وجود بیاید.


وی ادامه داد: وقتی این تصمیم را می‌گیرید نتیجه این می‌شود که شما مشکلات را دعوت می‌کنید. همچنین وقتی در میانه میدان توپ و چرخش می‌دادیم سرعت و اعتماد به نفس وجود نداشت و زمانی هم که توپ را از دست می‌دادیم کند حرکت می‌کردیم و این موضوع باید در تمرینات اصلاح شود.

قطبی در مورد اینکه وضعیت مدافع آفریقایی به کجا رسید گفت، قرار بود آی تی سی او یک ماهه صادر شود اما فکر می‌کنم آی تی سی را کبوتر برده است!


وی در پاسخ به این سوال که چرا تعویض هایتان را زودتر انجام ندادید گفت: وقتی هوا گرم است شما هم سه تعویض دارید همین دلیل لحظاتی که می‌خواهید تعویض کنید بسیار مهم است. اگر تعویض سوم را زودتر انجام دهید ممکن است یک بازیکن در اواخر مسابقه به مشکل بخورد. دوست داشتم زودتر تعویض کنم اما نشد.

سرمربی فولاد در مورد اینکه بابک مرادی در نیمه اول با توجه به انتقادات هواداران تحت تاثیر قرار گرفت، گفت: اگر بازیکن حرفه ای است باید به اندازه کافی از لحاظ ذهنی قوی باشد و این چیزها اذیتش نکند. هم فشار ورزشگاه، هم رسانه و هم جامعه وجود دارد و بازیکن باید یک مقدار قوی‌تر باشد. بازیکنان جنوبی هم احساسی هستند و این موضوع می‌تواند در بازی اثر منفی بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس