کد خبر 949543
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید این تیم پس از پیروزی برابر الهلال، باید به روند خوب خود تا پایان فصل ادامه دهد.

به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره پیروزی استقلال برابر الهلال عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همه از استقلال ناامید شده بودند و فکر می‌کردند با این روحیه استقلال این بازی را واگذار می‌کند اما بازیکنان استقلال در این بازی خیلی تلاش کردند و توانایی خودشان را در این بازی نشان دادند و دوباره به دل هوادران خود بازگشتند و باید استقلال به این روند خود ادامه دهد.

او ادامه داد: استقلال در دو نیمه بازی خوبی از خودش نشان داد. الهلال بعد از دو گلی که از استقلال خورد، نتوانست کاری از پیش ببرد چون بازیکنان استقلال تمام فضاها را پوشش داده بودند و درنهایت موفق شدند این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارند. فکر می‌کنم با این برد استقلال هم به لیگ‌برتر و هم به لیگ قهرمانان آسیا بازگشت.

بیشتر بخوانید:

درس‌هایی که استقلال از دربی گرفت

دین‌محمدی افزود: یک پیروزی، می‌تواند اعتماد به نفس و روحیه تیم را افزایش دهد اما مشکلی که وجود دارد این است که ما ایرانی‌ها با یک برد مغرور می‌شویم ولی این برد برای استقلال کار را سخت‌تر خواهد کرد و باید برای موفقیت بیشتر همین طور با انگیزه به روند خود ادامه دهند. الان داربی تمام شده و می‌رود تا سال دیگر. باید گذشته را فراموش کرد و برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ادامه راه استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: فوتبال هیچ چیز را مشخص نمی‌کند. بازیکنان استقلال باید به روند خوب خود ادامه دهند. شاید با ادامه دادن این روند شانس برای استقلال در لیگ‌برتر برگردد. در لیگ قهرمانان آسیا هم همه فکر می‌کردند امسال استقلال حذف خواهد شد اما با این برد معادلات عوض شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس