پرداخت بسته حمایتی به تمامی بازنشستگان تا پایان وقت اداری امروز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ارسال محموله‌های امدادی این صندوق و شرکت‌های تابعه در قالب بسته‌های مواد غذایی و لبنی، انواع کفش، چکمه و...، به استان‌های سیل زده کشور ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سید میعاد صالحی، در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان‌های دلفان، چگنی و شاهیوند و دیدار با خانواده‌های آسیب دیده در سیل ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حوادث سیل اخیر، افزود: پیرو تأکیدات وزیر رفاه مبنی بر بسیج امکانات و بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای مددرسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل و همچنین انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آسیب‌های احتمالی، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی همکاران صندوق بازنشستگی در حادثه ناگوار سیل‌های اخیر لازم است روند امداد رسانی و کمک به هموطنان گرفتار در سیل ادامه یابد و نیازهای اصلی این عزیزان در حد توان تأمین گردد.

بیشتر بخوانید:

وام بلاعوض برای بازسازی مسکن مددجویان بهزیستی

وی اظهار داشت: با توجه به تداوم جریان سیلاب‌ها، حفظ آمادگی ضروری است و مدیران مرتبط باید هماهنگی‌های لازم با فرماندهی مدیریت بحران استان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از اقدام شرکت‌های تابعه در ارسال کمک‌ها به برخی مناطق سیل زده گفت: صندوق بازنشستگی در امداد رسانی به مناطق سیل زده با تمام توان و ظرفیت‌های خود برای خدمت رسانی به مردم سیل زده در میدان بوده و خواهد بود.

وی از در نظر گرفتن ۲ هزار فقره وام ۵ میلیون تومانی برای بازنشستگانی که دچار خسارت ناشی از سیل استان لرستان شده‌اند خبر داد و افزود: همچنین ۱۰ هزار جفت انواع کفش و چکمه کفش ملی، ۳ هزار وعده صبحانه پگاه و میان وعده، ۱۰۰۰ وعده غذای گرم، ۱۰ هزار عدد انواع کنسرو ماهی و لوبیا و ۱۰ هزار عدد انواع شیر استریل و آبمیوه برای سیل زدگان شریف این استان لرستان ارسال خواهد شد.

صالحی تاکید کرد: مجدداً تاکید می‌کنم با توجه به شرایط سخت و مشکلات ناشی از سیل برای هموطنان تمامی نیروها و تجهیزات شرکت‌ها و ادارات کل صندوق با هماهنگی کامل با ستاد فرماندهی مدیریت بحران، برای یاری رسانی و ارائه خدمات به مردم، حضوری فعال و مبتنی بر سازماندهی مؤثر داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    0 0
    اون وقتی که مشکلی نداشتن از پس زندگی بر نمی اومدن که بخوان وام بگیرن،حالا که.......،یعنی ماا نقده کودنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس