پرداخت مستمری اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش‌ها آغاز شد

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: قرار است سه‌شنبه ۳۰ مهر ماه ۹۸ ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری پایان یابد.

به گزارش مشرق، امین پورذاکری با تاکید براینکه قرار است سه‌شنبه ۳۰ مهر ماه ۹۸ ثبت نام اینترنتی این تسهیلات پایان یابد، اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه تا روز یکشنبه (۲۸ مهرماه ۹۸) تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۶۱ نفر از بازنشستگان و موظفین زیرپوشش این صندوق اقدام به ثبت نام اینترنتی در سامانه وام ضروری ۷ میلیون تومانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پدیده بیکارانِ صاحب درآمد/ دولت روحانی رکورددار رکود مسکن است/ سود ۱۲۵۰میلیارد تومانی دلالان گندم

پورذاکری ادامه داد: استان تهران با ۴۲ هزار و ۶۳۷ نفر همانند سال‌های گذشته بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: پس از آن به ترتیب استان‌های فارس با ۱۹ هزار و ۴۳۱ نفر، خراسان رضوی با ۱۸ هزار و ۸۰۸ نفر، اصفهان با ۱۶ هزار و ۶۱۴ نفر و گیلان با ۱۲ هزار و ۴۲۰ نفر قرار دارند. 

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کمترین تعداد ثبت نام اینترنتی وام ضروری نیز مربوط به استان‌های قم با هزار و ۷۴۹ نفر، ایلام با هزار و ۹۸۱ نفر، خراسان شمالی با دو هزار و ۹۳ نفر، کهکیلویه و بویراحمد با دوهزار و ۳۹۲ نفر و بوشهر با دوهزارو ۴۷۰ نفر است.

گفتنی است ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۷ میلیون تومانی از اول مهرماه آغاز شده و تا سه شنبه ۳۰ مهرماه ۹۸ یعنی دو روز دیگر، در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالحسین عیدیپور IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 0
    وام ضروری
  • Psir IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 0
    ما که لشکری هستیم نه خونه داریم نه ماشین درست نباید وام بگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس