کد خبر 948205
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
افشین قطبی

تیم فوتبال پدیده مشهد امروز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. این دیدار برای مدعیان بالای جدول به خصوص استقلال اهمیت زیادی دارد.

به گزارش مشرق، در آخرین روز از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه تازه تاسیس فولاد آره‌نا به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی به نوعی تقابل دو تیم همسایه در جدول است، چرا که پدیده و فولاد به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند. هرچند فاصله ۱۳ امتیازی کار فولادی‌ها را برای رسیدن به پدیده دشوار می‌کند، اما در هر صورت بازی امروز فرصت مناسبی برای شاگردان قطبی است که اندک شانس خود را به منظور نزدیک شدن به رتبه پنجم جدول دنبال کنند.

بیشتر بخوانید:

قطبی: جایگاه فولاد بالای جدول است

اما به جز فولاد و پدیده، این دیدار برای تیم‌های دیگری نیز مهم خواهد بود. از آنجا که پدیده یکی از شانس‌های پنج گانه قهرمانی لیگ به شمار می‌رود، بازی‌های این تیم برای ۴ مدعی دیگر حائز اهمیت است. در بین تیم‌های بالای جدول، استقلال بیش از بقیه این دیدار حساس را پیگیری خواهد کرد چون در حال حاضر شاگردان وینفرد شفر با ۴۴ امتیاز در رده چهارم قرار دارند و در صورت پیروزی پدیده مقابل فولاد، تیم یحیی گل محمدی ۴۵ امتیازی می‌شود و جای آبی‌ها را در رتبه چهارم خواهد گرفت. در هفته‌ای که برای استقلال با باخت دربی آغاز شده و توقف مقابل سایپا را به دنبال داشته، سقوط به رتبه پنجم جدول می‌تواند بدترین خبر برای استقلالی‌ها باشد و از این رو آنها امیدوارند که فولاد با افشین قطبی نتیجه ایده آلی مقابل پدیده کسب کند.

این در حالی است که قطبی و شاگردانش در سایر دیدارهای بزرگ هم نتایجی به سود استقلال کسب کرده‌اند. فولاد با مربی جدید خود تا به حال مقابل ۴ مدعی قهرمانی بازی کرده و تنها مقابل استقلال شکست خورده است. پیروزی مقابل تراکتور و پرسپولیس و همچنین تساوی برابر سپاهان همگی نتایجی بوده که استقلال را خوشحال کرده و آبی‌ها منتظرند تا فولاد برابر پدیده هم نتیجه‌ی به سود آن‌ها کسب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس