کد خبر 947732
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
نفت

هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز بازار جهانی انرژی ۶۹.۱۶ دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز ۰.۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از بلومبرگ، در معاملات امروز بازار جهانی انرژی قیمت نفت برنت از ۶۹ دلار عبور کرد و به ۶۹.۱۶ دلار رسید.

قیمت نفت آمریکا نیز ۱۸ سنت افزایش یافت و به ۶۱.۷۷ دلار در هر بشکه رسید.

بیشتربخوانید:

به گزارش پایگاه رسمی سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک، هر بشکه نفت تولیدی این سازمان در آخرین مبادلات روز گذشته بازار جهانی انرژی ۶۸.۳۱ دلار به فروش رسیده است.

به گزارش رویترز، چشم‌انداز کاهش بیشتر عرضه نفت به بازار جهانی در کنار آمارهای خوب نسبت به رشد اقتصادی چین از جمله دلایلی بوده است که قیمت نفت را به بالاترین میزان در پنج ماه گذشته رسانده است.

بهبود عملکرد اقتصاد چین نگرانی‌ها نسبت به کاهش تقاضا را خنثی کرده که این مسئله خود به خود به افزایش قیمت منجر می‌شود، اما کار به اینجا ختم نمی‌شود چرا که نگرانی‌ها نسبت به افزایش تحریم‌ها علیه ایران و کاهش بیشتر عرضه از سوی ونزوئلا به بالا رفتن بیشتر قیمت نفت در معاملات امروز منجر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    2 0
    بملا نصرالدین گفتن عروسیه. گفت بمن چه.گفتن عروسی تووست گفت بتو چه. ایرانکه نه صادرات داره ونه اگه داشته باشه ارزی گیرش میاد. پس گرونی نفت بما چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس