کد خبر 946143
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
جهانگیری نمایه

معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از همدلی مردمان خطه شمال در مدیریت سیلاب، گفت: اجداد آمریکایی‌ها هم جرات وارد کردن خسارت به ملت ایران را ندارند.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه بسیار ناراحت هستیم که در ایام نوروز به مازندران آمدیم که مردمان این دیار با آلام سیل مواجه شدیم، اظهار داشت: مهم ترین درسی که از زلزله کرمانشاه روح همبستگی و انسجام مردم و مسئولان بوده است.

وی افزود: اکنون این روحیه در مسئولان مازندران در موضوع سیلاب نمود عینی پیدا کرده و مردم ثابت کردند در شرایط سیلاب و حوادث می‌توانند از عهده مشکلات کشور بر بیایند.

بیشتر بخوانید:

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات کشور این است که با همدلی و همراهی از پس مشکلات و معضلات کشور بر آئیم، تصریح کرد: این کشور فرصت‌های بی نظیری دارد و آمریکایی‌ها و اجداد آنان هم نمی‌توانند خسارت به نظام اسلامی ایران بزنند.

جهانگیری با بیان اینکه حفظ روحیه مردم در مواقع بحران رفع کننده بسیاری از مشکلات است، افزود: استاندار مازندران در این بحران سیل در صحنه حضور داشته و این اقدام سبب حفظ روحیه مردم شده و مردم را تنها نگذاشتند و از استاندار مازندران تشکر می‌کنم.

وی با اعلام اینکه قبول دارم تامین اعتبار برای معیشت مردم سیل‌زده کم است، گفت: افزایش مبلغ تسهیلات معیشتی باید در جلسه هفته جاری دولت تصویب شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه قول می‌دهیم میزان اعتبارات تسهیلات وام مسکن برای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده افزایش یابد، افزود: دولت با محدودیت منابع به دلیل کاهش فروش نفت مواجه است و مردم نیز واقف باشند.

جهانگیری با بیان اینکه محور اصلی فعالیت اقتصادی مردم مازندران کشاورزی است، تصریح کرد: باید در حوزه تخصیص اعتبارات ویژه در بخش کشاورزی استان اختصاص یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس