سردار  اشتری نمایه

فرمانده ناجا گفت: رانندگان پرخطر بدانند پلیس با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و از ادامه حرکت آن‌ها جلوگیری می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: امروز نیروهایی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند با نشاط و روحیه انقلابی مشغول خدمت‌رسانی هستند و حتماً از تجربیات گذشتگان نیز استفاده می‌کنند که این باعث موفقیت آنان می‌شود.

فرمانده ناجا افزود: یکی از اولویت‌های پلیس در سال آینده افزایش توان اجرایی و عملیاتی پلیس و رسیدگی به معیشت کارکنان این نیرو که شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی هستند و روحیه قناعت و مناعت طبع دارند می‌باشد.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به مردم است و وظیفه خود می‌داند که از جان، مال، ناموس و آبروی مردم حفاظت کند و در این مسیر شهدا و جانبازانی را تقدیم کرده که گویای این ادعاست.

بیشتر بخوانید:

هشدار پلیس فتا درباره کمک به سیل‌زدگان شمال کشور

پلیس: مسیریاب «ویز» نظم ترافیکی شهر را به هم می‌زند

اشتری تأکید کرد: امیدوارم در سال ۹۸ بتوانیم مانند سال‌های قبل و بیشتر خدمت‌رسانی کنیم و سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

فرمانده ناجا اشاره‌ای نیز به سفرهای نوروزی و افزایش سفرهای جاده‌ای کرد و اظهار داشت: بحمدالله امسال شاهد کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای بوده‌ایم و امیدوارم این روند کاهشی تداوم داشته باشد.

وی در پایان از رانندگان خواست، به توصیه‌های فرزندان خود در نیروی انتظامی توجه کنند، در حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و طول مسیر را جز سفر بدانند و رانندگان پرخطر نیز بدانند پلیس با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و از ادامه حرکت آن‌ها جلوگیری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس