کد خبر 941661
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کمیته انضباطی

سایپا و پدیده حاضر نشدند بازیکنان خود به تیم امید بدهند تا رفتار یک سال قبل مسوولان استقلال تکرار شود؛ اتفاقی که می‌تواند محرومیت بازیکن و باشگاه را در پی داشته باشد.

به گزارش مشرق، در پی مخالفت باشگاه سایپا با حضور تعدادی از بازیکنان ملی پوش خود در اردوی تیم ملی امید، باشگاه پدیده نیز سه بازیکن خود را که روز گذشته در تمرین تیم ملی امید بودند بازگرداند تا در نبود بازیکنان استقلال، شرایط تیم کرانچار مساعد و مطلوب نباشد.

این اتفاق در حالی رخ داده که کادر فنی تیم ملی امید در نظر داشت در فاصله ۲۰ روز تا شروع مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و به دلیل میزبانی در تهران، به آمادگی کامل برسد.

سال گذشته و پیش از شروع مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، استقلالی‌ها چند بازیکن خود از جمله نورافکن، قائدی و حسینی را به تیم ملی امید ندادند تا این بازیکنان با محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی تیم‌شان رو به رو شوند.

بیشتر بخوانید:

سایپا: به تیم امید بازیکن نمی‌دهیم +عکس

 

اسماعیل حسن‌زاده درباره رفتار مشابه سایپا و پدیده در مخالفت با حضور بازیکنان خود در تیم ملی امید و بررسی این موضوع همانند سال گذشته و اعمال برخوردی مشابه با پرونده استقلال گفت: تاکنون هیچ پرونده‌ای در رابطه با غیبت بازیکنان در تیم ملی امید در کمیته انضباطی تشکیل نشده است. اگر بازیکنی به تیم ملی دعوت شود و در اردو شرکت نکند و در صورت اعلام مقامات و مسؤولان این تیم، نسبت به آن رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره مجروح شدن کودک هوادار استقلال در بازی با فولاد و رسیدگی به اتفاقات این بازی، اظهار کرد: ما به وظایف خودمان آگاه هستیم. به محض این که از حوادث مسابقه از طریق مسؤولان و مقامات مطلع بشویم نسبت به آن واکنش نشان می‌دهیم.

او تاکید کرد: نسبت به اتفاقات انضباطی در فوتبال انجام وظیفه می‌کنیم. تنها مشکل ما در رابطه با آئین نامه انضباطی از سال گذشته تاکنون این است که آرا انضباطی حداقل با یک هفته و حداکثر با دو هفته وقفه منتشر می‌شود. چون گاهاً مجبوریم بعد از وصول گزارش نسبت به ارسال لوایح و یا حضور افراد در جلسه منتظر بمانیم و سپس آرا را منتشر کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس