رضا شاهرودی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به فیزیک بازیکنان پاختاکور، پرسپولیس می‌تواند در نیمه دوم ضربه کاری را به حریفش بزند و کار خود را با برد شروع کند.

سرویس ورزش مشرق – دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۹ برای نمایندگان کشورمان شروع شده و تیم پرسپولیس در اولین دیدار باید از ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه در خانه میزبان پاختاکور ازبکستان باشد.

رضا شاهرودی در گفت و گو با مشرق، درباره وضعیت پرسپولیس در دور برگشت لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به حضور بازیکنان جدید در ترکیب تیم پرسپولیس شاهد بودیم در ابتدای نیم فصل دوم تیم به روانی و هماهنگی بازی‌هایی که در این یکی دو سال انجام می‌داد بازی نمی‌کرد. انتظاری غیر از این هم نمی‌شد داشت که دلیلش بازی نفرات قبلی کنار هم برای مدت طولانی‌تر بود».

وی ادامه داد: البته با گذشت سه چهار هفته از ابتدای دور برگشت و حضور نفرات جدید کنار بازیکنان قدیم، تیم به فرم بهتری دست پیدا کرده است. ولی باز هم از آنجا که پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است هر تیمی روبرویش به میدان می‌رود انگیزه‌های زیادتری دارد و بهترین بازی اش را نمایش می‌دهد. همین است که باعث شد کمی با مشکل مسابقاتش را ببرد ولی با این حال باز هم تیم در صدر جدول است و هواداران از وضعیت تیم رضایت دارند.

مدافع اسبق پرسپولیس اضافه کرد: فکر نمی‌کنم با ادامه این وضعیت و هماهنگ‌تر شدن پرسپولیس تیمی در این مسابقات بتواند جلودار بچه‌های تیم باشد و امیدوارم که در نهایت این بازی خوب و تلاشی که کادر فنی و بازیکنان می‌کنند به قهرمانی مجدد برسد و هوادار پرسپولیس بابت این موفقیت کم نظیر به خود و تیمی که در سرما و گرما حمایتش کرده افتخار کند.

شاهرودی درباره دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: پرسپولیس قطعاً در لیگ قهرمانان هم کار سختی دارد. تیمی که دو ماه پیش در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته حتماً برای رقبای خود ایجاد انگیزه می‌کند تا بهترین بازی شان را روبروی فینالیست سال ۲۰۱۸ به نمایش بگذارند.

وی افزود: البته این موضوع وجه دیگری هم دارد و آن این است احتمال دارد رقبا از پرسپولیس حساب ببرند و دست به عصاتر روبرویش بازی کنند ولی در کل فکر می‌کنم بیشتر این احتمال هست که روزهای دشواری پیش روی پرسپولیس باشد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره میزان شناختش از پاختاکور یادآور شد: تا جایی که به خاطر می آورم این تیم ازبکستانی همیشه جزو خوب های آن کشور بوده که روبروی نمایندگان ما (ایران) بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. البته آنها در نیمه اول خیلی بهتر هستند و اگر پرسپولیس بتواند در نیمه اول این تیم را کنترل کند حتم دارم در نیمه دوم و با توجه به قدرت بدنی بالای بچه‌های پرسپولیس نتیجه دلخواهش را خواهد گرفت چون ازبک ها در نیمه دوم از نظر بدنی افت می‌کنند.

شاهرودی در آخر گفت: باید از همه طرفداران پرسپولیس بخواهم اگر تا اینجای مسابقات خانگی پرسپولیس فرصت نداشتند به استادیوم بروند ولی این بار باید برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه آزادی بروند و یار دوازدهم تیم باشند. پرسپولیس قطعاً در این بازی مهم که اولین بازی اش در این تورنمنت است نیاز زیادی به آنها دارد. برد و پیروزی در بازی اول راه را برای ادامه مسیر هموارتر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    30 21
    به به ایشان باز افاضات فرمودند. دو کلمه هم از مادر عروس
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    19 16
    آقای شاهرودی شما نظر ندی والله به جایی بر نمی خوره
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
      3 0
      عالی های
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    18 15
    در لیگ؟؟؟ زررررشششک
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
      8 4
      منظورش دیگه!!!! توی دیگ کسی سیاه تر از اینا نیست!!
  • CA ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    14 25
    بازی کنانی که استقلال جذب کرده شاید در اول خوب و پرکار بنظر برسند و نتایج خوبی هم بدست آورند ولی آنچه که موفقیت یک تیم را تضمین میکند بازیکنانی است که با تلاش مانند یک ارگان به هماهنگی میرسند و این هماهنگی در فوتبال اهمیت دارد وو عامل این هماهنگی ذوب شدن تیم در درون هم هست که با انرژی بیکران طرفداران این تیم اتفاق نیفتد . هر بازیکنی که به این تیم میآید وقتی آن جو استادیوم با آن همه طرفدار و چندین برابر در رسانه های اجتماعی و کلا محیط زندگی ا میبیند تغییری شگرف میکند. منشأ استقلال را پرسپولیس و طرفدارانش ساختند ولی منشأ در اوج خود نشان داد گلزنی نیست که بتواند خواسته های پرسپولیس را فراهم کند همین پودیمیر که هنوز چیزی از وی ندیدم خواهیم دید که چگونه به یک ابر گلزن تبدیل خواهد شد. پرسپولیس معجزه گر هست.
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
      17 5
      افندی ! حالا کی از استقلال و منشا حرف زده که حضرتعالی دیگ افاضات کارشناسانه ات بجوش آمده و کف سر ریز میکند ؟! منشا که تو پیکان نفر دوم گلزنان لیگ بود و بعد از پیوستن به پرسپولیس کاملآ افت کرد و پس رفت ! پرسپولیس طرفدارانش کجای منشا را ساختند ...؟! اگر ساخته شده بود چرا مربی پرسپولیس او را نخواست ؟! شماها عادت کردید چشماتونو ببندید و دهان هایتان باز ؟!
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
      8 0
      شست پا،شست پا رو داشته باش آمو
  • NL ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    20 6
    رضا مالدینی فقط ۴۰ کیلو اشکمبه داره تازه استیلی گذاشته اش مربی تیم ملی خخخخ عجب اوضاعی شده
  • کیسه سوز IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    0 1
    به به!همی از کیسه جماعت بوی سوزش دماغ آید!کیسه ها جمع کنید بساطتتونو !برین هوای تیم تونو بگیرید.ما حداقل یکی رو زدیم .دروازه شما که سه تا رو هوا خورد کلا!به جای اینا یه ذره یاد بگیرید از پرسپولیسی ها تیم تونو هدایت کنید .حسودی هم نکنید .ستاره بچینید.اوداااااافظ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس