کد خبر 941419
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
علیپور

توپ‌های علی علیپور بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ هجدهم به تیر دروازه‌ی حریفان خورده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیسی‌های در حالی مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به برتری رسیدند که در این بازی علاوه بر تک گلی که علی علیپور به ثمر رساند، ۳ بار هم تا یکقدمی گل زدن پیش رفتند اما تیر دروازه مانع از گلزنی شاگردان برانکو ایوانکوویچ شد. با پایان بازی‌های هفته‌ی بیستم لیگ، بازیکنان پرسپولیس بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ هجدهم تیر دروازه‌ی حریفان خود را به لرزه در آورده‌اند. بعد از پرسپولیسی‌ها که دوازده بار تیر دروازه‌ی حریفان را به لرزه درآورده‌اند، سه تیم ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان هر کدام ۸ بار تیر دروازه‌ی حریفان خود را به لرزه در آورده‌اند.
بیشتر بخوانید:

علی علیپور مهاجم سرخپوشان پایتخت که در بازی مقابل صنعت نفت آبادان ۲ بار تیر دروازه‌ی این تیم را به لرزه در آورد، رکورددار تیرک زدن در لیگ هجدهم است. علیپور در این فصل ۵ بار تیر دروازه حریفان پرسپولیس را به لرزه در آورده است. بعد از علیپور، یوکیا سوگیتا هافبک ژاپنی تراکتورسازی تبریز قرار دارد. او در رقابت‌های این فصل ۴ بار تیر دروازه‌ی حریفان تراکتورسازی را به لرزه در آورده است. علیپور که همراه با کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان با ۱۰ گل زده آقای گل فعلی لیگ برتر است، اگر خوش‌شانس بود و یکی از توپ‌های او به جای تیرک، گل می‌شد تا پایان هفته‌ی بیستم لیگ به تنهایی آقای گل رقابت‌ها بود.

تیرک‌خورترین تیم لیگ هجدهم هم صنعت نفت آبادان است. زردپوشان آبادانی با ۳ تیرکی که در بازی با پرسپولیس خوردند، با خوردن ۱۰ تیرک در لیگ، بیشتر از هر تیم دیگری تیر دروازه‌ی آن‌ها به لرزه در آمده است. بعد از صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان قرار دارد. آبی‌های خوزستانی ۷ بار در لیگ هجدهم تیر دروازه‌شان به لرزه در آمده است. سایپا و نفت مسجد سلیمان هم بعد از استقلال خوزستان قرار دارند. هر کدام از این دو تیم در این فصل ۶ بار تیر دروازه‌اش به لرزه در آمده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس