کد خبر 941480
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱

اگر شما هم از مشترکین اعتباری هستید، حتماً برایتان پیش آمده که در موقعیتی که نیاز دارید تا یک تماس فوری برقرار کنید، اعتبار سیم کارت شما به پایان رسیده و خرید شارژ در آن موقع برایتان مقدور نبوده است. دقیقاً در این موقعیت است که سرویس اعتبار اضطراری همراه اول به کمکتان می آید. سرویسی که با افزایش اعتبار شما، این فرصت را برای شما فراهم می کند که چنین موقعیت های اضطراری برایتان تسهیل شود. سرویسی که تا پیش از این فقط از طریق درگاه #۱* ارائه می گشت، اما حالا همراه اول درگاه جدیدی برای این بسته معرفی کرده است.

درهمین راستا از تاریخ ۰۸/‏۱۲/‏۹۷‬ سرویس اعتبار اضطراری از طریق #۱۰* نیز ارائه می شود.

سرویس اعتباری اضطراری به مشترکینی که درخواست اعتبار می کنند، ۶۰۰ تومان به عنوان اعتبار اضطراری یک ماهه ارائه می کند. البته شرط استفاده از این طرح این است که شما از مشترکین اعتباری همراه اول باشید و حداقل ۹۰ روز از فعالسازی خط شما گذشته باشد و همچنین اعتبار فعلی شما کمتر از ۲۰ تومان باشد. البته مهلت استفاده از این اعتبار حداکثر تا یک ماه پس از فعالسازی سرویس می باشد و پس از اولین شارژ توسط مشترک مبلغ مذکور به علاوه ۴۰ تومان هزینه کارمزد از حساب مشترک کسر می گردد. لازم به ذکر است مهلت استفاده از این اعتبار حداکثر تا یک ماه پس از فعالسازی سرویس می باشد.

شما مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانید با شماره گیری #۱۰*۲۵* و انتخاب هریک از سه گزینه موجود به کد مشابه درگاه #۱* منتقل شوید؛ ادامه فرایند مشابه روال فعلی سرویس اعتباری اضطراری خواهد بود.

شما مشترکین می توایند برای آشنایی بیشتر با جزییات این طرح با شماره گیری هریک از کدهای دستوری جدول زیر به کدهای دستوری مورد نظر در درگاه #۱* انتقال پیدا کنید؛ ادامه فرایند طبق روال فعلی درگاه #۱* ادامه پیدا می کند:
 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس