رهبر انقلاب حرف‌های موافقان پیوستن به پالرمو را تایید نکردند/ ایشان به اعضای مجمع گفتند درمورد اشکالات پالرمو «امعان نظر» کنید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رهبر انقلاب حرف‌های موافقان پیوستن به پالرمو را تایید نکردند، گفت: ایشان نظر ندادند بلکه به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار کردند و گفتند در اشکالاتی که گرفته‌اند و مطالبی که می‌گویند «امعان نظر» کنید.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور پیرامون نظر رهبر انقلاب درخصوص بررسی پالرمو در مجمع، اظهار داشت: اگر رهبر انقلاب قبول می‌کردند ما حرفی نداشتیم ولی ایشان نظر ندادند بلکه به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار کردند و گفتند در این اشکالاتی که گرفته‌اند و مطالبی که می‌گویند «امعان نظر» کنید.

بیشتر بخوانید

داودی: سقف مطالبات FATF مشخص نیست

راستی‌آزمایی ادعای روحانی مبنی بر نظر رهبری درباره FATF

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب حرف‌های موافقان پیوستن به پالرمو را تایید نکردند، تصریح کرد: نوعاً این طور است که کسانی که مدافع پیوستن هستند، کلیات می‌گویند و وارد اشکالات دقیقی که مخالفان در جزئیات وارد می‌دانند، نمی‌شوند و این تفاوت روشی کار مخالفان و موافقان است. آنها که موافق پیوستن هستند، می‌گویند اگر این کار را نکنید چنین و چنان می‌شود ولی نمی‌گویند اگر بکنید چنین‌تر و چنان‌تر می‌شود.

حداد عادل با تاکید بر اینکه اینطور نیست که در مجمع، اعضا بخواهند کار سیاسی بکنند و آنجا مسابقه قدرتی باشد و یا بخواهند به دولت لطمه بزنند، خاطرنشان کرد: هرگز چنین فکری در مجمع حاکم نیست بلکه در مجمع نگران این هستند که تجربه برجام دوباره تکرار نشود و من این را گفته‌ام که آدم مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد.

وی در همین زمینه افزود: مرحله اول برجام عمل شد ولی طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد، پس چه تضمینی وجود دارد که ما به وظیفه خود عمل کنیم و طرف مقابل دو مرتبه همین بازی را تکرار نکند. با توجه به اینکه رئیس FATF قبلاً دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا بوده و این یعنی الان ریاست این جریان در دست آمریکا است.

وی با طرح این سوال که چه تضمینی وجود دارد که کاری که آمریکا در برجام کرد، الان تکرار نکند، تصریح کرد: چه ضمانتی وجود دارد بعد از اینکه ما قدمی برداشتیم، طرف مقابل به تعهداتش عمل کند و بخواهد ما را یک قدم دیگر به سمت خودش ببرد؟ اینها مسائلی است که در صحن مجمع مطرح است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمد IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    4 2
    سلام : مخالفان پیوستن به fitf باید مواظب باشند باز موافقان وغربگران انان و مردم را فریب ندهند موافقان هدفشان مسلت کردن امریکا بر ایران است ولا غیر
  • LB ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    4 0
    یه بار گوش نکردن و ضربه ای خوردیم که تا نیم قرن بعد هم قابل جبران نیست. اصرار دارند ضربه بزرگتری بخوریم.
  • LB ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    4 0
    یه بار گوش نکردن و ضربه ای خوردیم که تا نیم قرن بعد هم قابل جبران نیست. اصرار دارند ضربه بزرگتری بخوریم.
  • LB ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    4 0
    یه بار گوش نکردن و ضربه ای خوردیم که تا نیم قرن بعد هم قابل جبران نیست. اصرار دارند ضربه بزرگتری بخوریم.
  • برزابادی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    1 0
    لطفا معنی امعان نظر را توضیح دهید.
  • محمد RO ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    0 2
    به شکل مشروط موافقت کنید
  • AE ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    5 0
    حرف حق اینه که آقای حداد گفتند .نه اونکه روحانی گفته.
  • عمار IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    2 0
    الحمدولله دروغگورسواشد
  • علی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    2 0
    اینا که موافق تصویب قرارداد های چهارگانه هستند دلسوز نظام ومردم نیستند بلکه خائنان به مملکت ایران هستند خدا رسوایشان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس