کد خبر 940379
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
پاتوسی

سایت باشگاه استقلال نسبت به خبری که بخش خبری صدا و سیما پخش کرد واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، متداول است که اگر اشتباه یک بار یا ۲ بار تکرار شود، می‌توان از آن چشم پوشی کرد و گفت انسان جایز الخطا است! اما زمانی که یک اشتباه یا بهتر بگوییم بی دقتی، خطا و ندانم کاری بارها و بارها تکرار می‌شود، آن وقت باعث تعجب می‌گردد و این ذهنیت را ایجاد می‌کند که شاید تعمدی در کار است!

 

با وجود این که باشگاه استقلال همواره بر تعامل و ارتباط مثبت با رسانه‌ها تاکید دارد، اما به نظر می‌رسد صدا و سیما برای برهم زدن این تعامل و رابطه دوستانه اصراری جدی دارد و روی آن پافشاری هم می‌کند!

بیشتر بخوانید:

رقم سرسام‌آور برای حفظ پاتوسی در استقلال


بسیار عجیب است که شبکه خبر تلویزیون خبری کذب و کاملاً دروغ را به مخاطبان خود القا و حقته می‌کند و مدعی می‌شود آیاندا پاتوسی برای تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال بیش از ۷۰۰ هزار دلار درخواست کرده است!!!


رسانه ملی آنهم بخش خبری آن باید محلی امن و قابل اطمینان برای انتشار اخبارصحیح و موثق باشد نه این که موضوعی کاملاً دروغ و نادرست در اخبار ورزشی منعکس شود. این بی دقتی و انتشار خبری دروغ برای باشگاه استقلال چاره‌ای باقی نمی‌گذارد به جز پیگیری رسمی و جدی از طریق مجاری قانونی زیرا به نظر می‌رسد تذکرات قبلی باشگاه استقلال کاملاً بی فایده بوده و اراده‌ای برای جلوگیری از پخش چنین شایعاتی وجود ندارد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    3 1
    کل صدا و سیما و خصوصا و خصوصا تاکید میکنم خصوصا شبکه خبر در اختیار عوامل لنگی قرار داره و از این طریق که از طرفی استقلال رو هر روز قوی تر و تیمشون رو هر روز ضعیف تر میبینن و میخوان از طرق مختلف برای استقلال ایجاد حاشیه بکننن
  • عبداله IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    3 0
    واقعا موندم چی بگم اینا واقعا از اقتدار استقلال هراسانند به هرنحوی میخواهند مانع برتری استقلال شوندازتخریب سرمربی موفقی همچون شفر واخبار کذب درخصوص بازیکنان جدید متاسفم برای این دسته ازخبرنگاران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس