کد خبر 940180
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
سازمان لیگ

برگزاری برخی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال در ساعتی که معمولا زمان «یخ زدن» شامگاهی در فصل زمستان است ابهامات در مورد تصمیم‌های عجیب سازمان لیگ را افزایش داده است.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ برتر که در دو سال اخیر با تصمیمات گاه و بیگاه خود ابهامات در مورد «سلامت» برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات لیگ برتر را افزایش داده، در هفته‌های اخیر تصمیمی گرفته که تردیدها را بیشتر از قبل کرده است.

 

درحالی که فصل زمستان را پشت سر می‌گذاریم و طبق روال سالهای گذشته باید بازی‌های لیگ بین ساعت ۱۵ تا ۱۶ آغاز شود، سازمان لیگ برتر در تازه‌ترین اقدام شائبه برانگیز خود که چند هفته است اجرایی هم می‌شود، آغاز برخی دیدارها - که یک طرف آن استقلال یا پرسپولیس هستند - را به ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه منتقل کرده است!

برگزاری بازی در این ساعت با توجه به تاریکی و سرمای هوا به نفع هیچکس نیست. چه بسا باعث فراری شدن تماشاگران از ورزشگاه هم می‌شود چرا که دیدارهایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، معمولاً سرمای بیشتری را نصیب تماشاگران می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فتاحی: پیشنهاد استقلال خنده‌دار بود / دربی نوروز لغو نشده است

از سوی دیگر برگزاری بازی در این ساعت هیچ تداخلی هم با اذان مغرب ندارد و تماشاگران هم قطعاً مخالف حضور در این ساعت هستند چرا که هم سرمای شدید را باید تحمل کنند و هم رفت و آمد برایشان سخت است.

با این شرایط پرسش این است که چرا سازمان لیگ تصمیم گرفته برخی بازی‌ها را در این ساعت برگزار کند؟

در این مورد گفته می‌شود برخی عوامل این سازمان به دنبال پیاده کردن افکار یک نهاد خاص برای خالی کردن ورزشگاه‌ها از حضور تماشاگران و کاهش قیمت کلی بلیت فروشی هستند تا آن شرکت با قیمت کمتر از آنچه هست بلیت فروشی لیگ برتر را در اختیار بگیرد!

البته ابهامات دیگری هم در این مورد وجود دارد که بهتر است سازمان لیگ دلیل اصلی تغییر ساعت برخی دیدارها را اعلام کند تا این شائبه‌ها هم از بین برود و در مورد برخی افراد تصمیم گیر حرف و حدیث‌ها به صفر برسد نه اینکه هر روز بیشتر شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس