کد خبر 939711
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
بنزما

رئال مادرید در یک بازی نزدیک موفق شد با دو ضربه پنالتی پیروز شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های لوانته و رئال مادرید از هفته بیست و پنجم لالیگا در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه ۱-۲ پیروز بازی شد. رئال با این نتیجه ۴۸ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند.

بازیکنان لوانته در دقیقه ۲۱ پس از سرنگونی بازیکن این تیم توسط کارواخال اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد. تیم میزبان در دقیقه ۲۴ تا استانه گلزنی رفت اما ضربه بازیکن این تیم پس از کرنر ارسالی به تیر دروازه رئال خورد.

بیشتر بخوانید:

حرکت جنجالی بیل پس از گلزنی +عکس

رئال در دقیقه ۴۲ به دلیل خطای هند بازیکن لوانته صاحب پنالتی شد که بنزما توانست آن را گل کند. لوانته در آخرین لحظات نیمه اول می‌توانست بازی را مساوی کند اما ضربه مارتی که با کورتوا تک به تک شده بود به تیر دروازه خورد.

رئال در دقیقه ۵۵ می‌توانست گل دوم را بزند اما این بار ضربه سر بنزما روی ضربه آزاد ارسالی کروس به تیر خورد خورد. حملات لوانته در دقیقه ۶۰ نتیجه داد و این تیم روی پاس خوب مورالس و با ضربه زیبای مارتی توانستند بازی را مساوی کند.

رئال در دقیقه ۷۶ با تصمیم بحث برانگیز داور به دلیل خطا روی کاسمیرو هنگام کرنر ارسالی صاحب دومین پنالتی خودش شد که گرت بیل توانست آن را گل کند. رئال در دقیقه ۸۶ بازی به دلیل دو اخطاره شدن ناچو ده نفره شد اما بازیکن تیم حریف هم که در نیمه دوم به بازی آمده بود تنها دو دقیقه بعد دو اخطاره شد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس