کد خبر 939645
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
نتانیاهو نمایه

بنیامین نتانیاهو در واکنش به مصاحبه روز گذشته شمخانی درباره دستیابی ایران به ۹۰درصد اهدافش در سوریه، در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی موضع‌گیری کرد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان روز گذشته دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

روش‌های متعددی برای قطع جریان نفت داریم

آفیر گندلمن سخنگوی نتانیاهو در حساب توئیتری خود نوشته وی در جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی به همقطاران خود گفته است: «دیروز شنیدیم که یک مقام ارشد ایرانی گفته "ایران به ۹۰ درصد اهدافش در سوریه دست یافته است." این نادرست است. این درست است که آن‌ها تلاش دارند و این درست است که ما مانع‌شان می‌شویم».

شمخانی، روز گذشته تصریح کرد: «ما به بیش از ۹۰ درصد اهداف خود [در سوریه] رسیده‌ایم، لذا حملات ایذایی اسراییل، تأثیر راهبردی نداشته و مقاومت کار خود را پیش برده است، ضمن این‌که با وجود تبلیغاتی که در خصوص اشراف اطلاعاتی اسراییل در سوریه می‌شود، موفقیت ۹۰ درصدی ما نشان می‌دهد صهیونیست‌ها اشراف اطلاعاتی ادعایی را هم ندارند. در یک مورد به‌طمع حمله به انبار موشک، انبار قالیِ لوله‌شده را هدف قرار دادند که از نظر نظامی افتضاحی نابخشودنی است».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس