کد خبر 940784
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
اسراییل

حزب «راست جدید» به ریاست «یفتالی بِنِت» و «آیلِت شاکید» محتوای برنامه سیاسی جدید خود برای انتخابات آتی رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه از اعلام برنامه انتخاباتی حزب «راست جدید» خبر دادند. این برنامه شامل توسعه شهرک سازی در کرانه باختری و قدس و تحمیل سیطره رژیم صهیونیستی بر منطقه «جیم» می شود.این حزب متعهد شده است در صورت پیروزی در انتخابات آتی، سیطره رژیم صهیونیستی بر منطقه موسوم به منطقه «ج» را اجرایی کند. همچنین این حزب اعلام کرده است با مبادله اسیران امنیتی فلسطینی در تبادل اسیران مخالف است.

بیشتر بخوانیم:

جزئیات عادی‌سازی غیررسمی روابط عربستان و اسراییل

بخشی از برنامه انتخاباتی حزب «راست جدید» شامل تعهد به تسلیم نکردن هیچ بخشی از زمین های کرانه باختری وقدس، به فلسطینیان و مخالفت با دولت فلسطینی در کرانه باختری است.

یسرائیل هیوم اعلام کرد «نفتالی بِنِت» رهبر این حزب روز گذشته طی درخواستی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده خواسته بود جزئیات «معامله قرن» را پیش از انتخابات رژیم صهیونیستی در ۹ آوریل ۲۰۱۹ (۲۰ فروردین ۱۳۹۸) اعلام کند.

گفتنی است حزب «راست جدید» که در پی اختلاف نظر با بنیامین نتانیاهو شکل گرفت دیدگاه های شدیداً افراطی را دنبال می کند اما در نظرسنجی ها جایگاه چندان بالایی ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس