گروگانگیری

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲۰ میلیارد ریالی از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش مشرق، محمد قنبری درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره گروگان گیری در اواخرآبان ماه سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره ای رنگ، دانشجوی جوان ۲۱ ساله زاهدانی را در منطقه "زیباشهر" درحالی که سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

بیشتر بخوانید:

پایان گروگانگیری کودک ۷ ساله در زاهدان

سارقان گروگان‌گیر را شناسایی کنید +عکس

سردار قنبری ابراز کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیرها برای رهایی فرزندشان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی عنوان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه " کورین " شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان متهم که عرصه را برخود تنگ دیدند گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس