آدم ربایی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ قاچاقچی آدم ربا و آزادی ۳ گروگان تبعه خارجی در زاهدان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری اظهار کرد: در اوایل مهرماه با کسب خبری مبنی بر گروگانگیری سه تبعه خارجی در محدوده شهر خاش موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دقیق پرونده مشخص شد سه تبعه خارجی غیرمجاز که بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند هنگام انتقال به مناطق مرکزی کشور توسط قاچاقچیان انسان؛ گروگان گرفته شده و آدم ربایان با تماس با خانواده این افراد در آنسوی مرزها تقاضای ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای آزادی این افراد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای یک آدم‌ربایی ساده!

ماجرای گروگان گیری مسلحانه یک میلیون دلاری

وی گفت: ماموران انتظامی با گسترش چتر اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را روز گذشته در محدوده شهرک آتش‌نشانی شهر زاهدان شناسایی کردند.

سردار قنبری بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی با محاصره مخفیگاه آدم ربایان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۲ آدم ربا را دستگیر و با راهنمایی متهمان سه فرد ربوده شده که در همان محدوده نگهداری می شدند، را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان به مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی را نمی‌دهد و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان قاطعانه برخورد می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
    1 0
    در ایست و بازرسی شهر قاین یک مامور وظیفه شناس توسط تبهکاران به شهادت رسید ای خبر را منعکس فرمایید.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
    0 0
    ادم ربایاقاچاقچی انسان؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس