کد خبر 1034154
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
آدم ربایی

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش پسر بچه ۱۱ ساله، پس از ۱۷ روز اسارت از چنگال آدم ربایان رهایی یافت.

به گزارش مشرق، ابراهیم ملاشاهی امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره یک فقره آدم ربایی در ۱۲ دیماه سال جاری در یکی از محلات شهر خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سرنشیان یک دستگاه سواری پراید سفید رنگ، پسر بچه ای ۱۱ ساله را در خیابان ربوده و از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید:

ملاشاهی اظهار داشت: در تحقیقات پلیس از والدین این پسر بچه مشخص شد، فردی که از مدت ها قبل به دلیل معاملات ناصواب مواد مخدر با پدر او اختلاف داشته، طی تماس تلفنی با آنها مسئولیت این آدم ربایی را بر عهده گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اولویت حفظ جان کودک ربوده شده تلاش های گسترده ای، توسط پلیس آگاهی برای رهایی او آغاز شد.

وی بیان داشت: سر انجام آدم ربایان که در پی اقدمات پلیس عرصه را برخود تنگ دیدند روز گذشته مجبور شدند، این پسر بچه را پس از ۱۷ روز اسارت در یکی از خیابان های سطح شهر خاش آزاد کنند.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ های بدست آمده تلاش برای دستگیری عاملان متواری این آدم ربایی ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس