کد خبر 938733
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برگزاری بازی نیمه‌نهایی جام حذفی بعد از پایان لیگ کار جالبی نیست.

به گزارش مشرق، مسعود تابش در خصوص دیدار امروز با محمدرضا ساکت گفت: ما سال‌ها با هم کار کردیم ایشان برای دیدار با خانواده به اصفهان آمده بودند و زحمت کشیدند به ما نیز سر زدند. صحبت خاصی انجام ندادیم و فقط دیدار دوستانه‌ای با هم داشتیم.

تابش در پاسخ به این سؤال که شایعه شده بود دیدار با ساکت به خاطر گله‌مندی او از لغو مجمع فدراسیون فوتبال انجام شده است، گفت: خیر، دیدار امروز ما اصلاً در مورد کار نبود فقط یک دیدار دوستانه بود هر برنامه‌ای ممکن است به تعویق بیافتد. من آن موقع از این گله‌مند بودم که می‌شد زودتر لغو مجمع را اطلاع‌رسانی می‌کردند. به هر حال دوستان در آن زمان گرفتار بودند امیدوارم مجمع پیش‌رو مجمع خوبی باشد.

بیشتر بخوانید:

100 روز سرنوشت‌ساز پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد بهره‌برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان گفت: مقاوم‌سازی‌های طبقه دوم تمام شده است مسائل ایمنی بود که باید رعایت می‌شد صندلی‌ها نصب شده‌اند و فقط موضوع چادرها است با این حال چادرها مانع استفاده نیستند که آنها هم در حال نصب شدن هستند همین الان هم می‌توان از طبقه دوم نقش جهان استفاده کرد اما قصد داریم این کار را پس از تکمیل کامل ورزشگاه انجام بدهیم. شرکت توسعه و تجهیز به ما اعلام کرده تا اواخر اردیبهشت یا اوایل مرداد نصب چادرها هم تکمیل می‌شود.

وی افزود: اقدامات دیگری نیز برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان انجام داده‌ایم دو پارکینگ اضافه کرده‌ایم، دو جاده دسترسی اضافه کرده‌ایم و همچنین قرارداد گیت‌های الکترونیک را هم بسته‌ایم تا ان‌شاءالله برای فصل جدید از این گیت‌ها استفاده کنیم و همچنین بلیت‌فروشی را نیز به صورت الکترونیکی انجام دهیم. در مورد بحث واگذاری ورزشگاه نقش جهان به کارخانه فولاد مبارکه قرار است به زودی این اقدام انجام گیرد و من فکر می‌کنم تا پایان سال جاری این اتفاق بیفتد.

تابش در خصوص زمان برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: به نظرم برگزاری این بازی بعد از پایان لیگ کار جالبی نیست در آن زمان تیم‌ها شرایط دیگری پیدا می‌کنند و ما خیلی موافق این مسئله نبودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس