کد خبر 937777
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
رایزنی بشار اسد با هیات روسی

رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در زمان مقرر شده نشانگر قدرت ملت و دولت سوریه است به طرح های تجزیه طلبانه ای که به سوریه محدود نمی ماند، اشاره کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سخنانی در جمع روسای شوراهای محلی استانهای سوریه گفت: برگزاری انتخابات در زمان مقرر شده نشانگر قدرت ملت و دولت است. برگزاری انتخابات یکی از موارد مهم و مورد توجه دولت است و موفقیت ما در مبارزه با تروریسم و توطئه ها را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ زیرکانه لاوروف به خبرنگار آمریکایی درباره بشار اسد

رئیس جمهور سوریه افزود: پس از بهبود اوضاع میدانی ما در برابر فرصت واقعی برای بهبود و سر و سامان دادن به اداره اوضاع کشور هستیم. اداره امور کشور و تحقق توسعه با شیوه های معمول در دهه های گذشته ممکن نیست. همچنین اداره امور و تحقق توسعه به شیوه مرکزی که قبلاً متداول بود، امکان ندارد. طرح های توسعه داخلی با طرح های راهبردی کامل خواهد شد.

بشار اسد تاکید کرد: نهادها در موضوع توسعه نقش نظارتی ایفا خواهند کرد. راه حل باید از راس باشد و باید پایه و اساسی وجود داشته باشد که قادر به حل مشکلات به ویژه در شرایط کنونی باشد.

وی بیان کرد: طرح تجزیه موضوع جدیدی نیست و در مرزهای کشور سوریه متوقف نخواهد شد بلکه کل منطقه را شامل می شود. اراده ملت ما همه طرح های هیمنه آمریکا و غرب بر سوریه را به شکست کشانده است.

بشار اسد تاکید کرد: در حال حاضر تروریسم از منطقه ای به منطقه دیگر در سوریه شکست می خورد و با هر وجب آزاد شده دشمن و مزدور و خائن وجود دارد.

رئیس جمهور سوریه افزود: تنها راه بازگشت از گمراهی پیوستن به تلاش های آشتی و تحویل سلاح به دولت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس