کد خبر 937508
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
هواشناسی نمایه

امروز با وزش باد شدید در پایتخت شاهد بروز کاهش آلاینده‌ها بودیم و سامانه بارشی تا ظهر آینده در شرق کشور سبب وزش باد و برف و باران خواهد شد.

به گزارش مشرق بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز سامانه بارشی در جنوب، نیمه شرقی و نوار شمالی کشور فعال است و در این راستا بارش‌ها در استان‌های جنوبی به صورت رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت ادامه دارد.

امروز در نوار شمالی کشور ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات استان کرمان بارش به صورت برف و باران همراه با وزش باد شدید موقت است.

فردا بارش برف و باران در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های البرز شرقی در استان‌های مازندران، گلستان، پیش‌بینی می‌شود و رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های سیستان و بلوچستان خواهیم داشت و این سامانه اواخر وقت یکشنبه از کشور خارج می‌شود.

روزهای یکشنبه و دوشنبه در دامنه زاگرس مرکزی در جنوب آذربایجان غربی، استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان و مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود و همچنین روز دوشنبه در غرب سواحل خزر و اردبیل وزش باد جنوبی و افزایش موقتی دما بین ۳ تا ۶ درجه پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه به تدریج با شمالی شدن جریان‌ها روی دریا بارش و کاهش دما در سواحل خزر آغاز می‌شود.

امروز در استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان همچنین قم و اصفهان وزش باد شدید را شاهد هستیم.

آسمان تهران فردا صاف تا نیمه ابری است گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۱ و یک درجه خواهد بود.

فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    1 0
    دریاچه بختگان نابود شده و ریزگردهاش مردم را نابود خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس