کد خبر 937255
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
image-20190216082739-2.jpeg

تور کیش از شیراز با هواپیما محبوب است اما این سفر بسیار کوتاه است و برخی معتقدند تمام سفر مقصد نهایی نیست و مسیر و اتفاقات ما بین آن برترین تجربه یک سفر است.

تور کیش از شیراز سفری راحت و بی دردسر است اما سلیقه تمام افراد یکسان نیست و برخی ترجیح می دهند سفری مهیج تر و یا با تجربه هایی بیشتر را تجربه کنند.

تور کیش از شیراز با هواپیما محبوب است اما این سفر بسیار کوتاه است و برخی معتقدند تمام سفر مقصد نهایی نیست و مسیر و اتفاقات ما بین آن برترین تجربه یک سفر است.

Image result for ‫کیش‬‎

تور کیش از شیراز با خرید بلیط هواپیما و رزرو یک هتل راحترین انتخاب برای افراد پر مشغله می باشد. اما اگر با خودروشخصی و یا پای پیاده سفر میکنید چه جاذبه هایی منتظر شماست؟

تور کیش از شیراز در گروه مهیج ترین و دیدنی ترین تورهای ایران است اگر با هواپیما صورت نگیرد.

تور کیش از شیراز در ابتدایی ترین ساعات آغازین دریاچه نمکی زیبا را پیش رویتان قرار میدهد که البته این منطقه با هواپیما نیز قابل رویت است و اگر خوش شانس باشید و در ماههای فروردین و اردیبهشت از این مکان عبور کنید با پهنه ای صورتی و بنفش و سفید روبرو میشوید که علاوه بر زیبایی خیره کننده سوژه عکاسی و قایق های پدالی است.

تور کیش از شیراز و قبل از رسیدن به دریاچه نمک خوشمزه ترین مسیر به سمت خلیج فارس است. در این مسیر کاهو فروشها و کنار تازه منتظر شما هستند.

تور کیش از شیراز و گذر از نخلستان های شهرهای جنوبی ایران آنقدر دیدنی است که گرمای حاصل از تابش مستقیم خورشید را فراموش می کنید.

Image result for ‫کیش‬‎

تور کیش از شیراز بهترین مسیر برای پرسیدن آدرس و شنیدن لهجه زیبا و آهنگین مردمان سیاه چرده و خندان رو جنوب و دیدن گاه و بی گاه زنان نقاب بر چهره با چادرهای حریر و شلوارهای زری دوزی شده بندری و دمپایی شصتی!

تور کیش از شیراز بهترین مسیر است تا در بازارهای محلی شهرهای نزدیک به ساحل دستان و پاهای خود را با نقش حنا تزیین کنید و یا دشداشه بخرید و با پارچه های زری دوزی شده عکس بیاندازید.

Image result for ‫کیش‬‎

تور کیش از شیراز همچنین بهترین موقعیت برای دیدن عظمت کشتی سازان بومی ایرانی است که با دستان هنرمند خود کشتی هایی غول پیکر را برای امرار معاش می سازند.

جهت رزرو هتل های کیش و یا تور کیش با شماره تلفن ۲۵۹۱۷۹۵۵-۰٢١ و یا ٣٨۰٩۵-۰۵١ و یا به سایت https://kishlandyar.com/ مراجعه فرمایید.

«این محتوا تبلیغاتی است»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس