روزنامه 25 بهمن

روزنامه‌های ایران، اعتماد، سازندگی، قانون، همدلی، شهروند و جهان صنعت در نیم تای صفحه اول خود هیچ اشاره‌ای به شهادت حافظان امنیت در جاده خاش - زاهدان نداشتند.

سرویس سیاست مشرق - ر وزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** سانسور شهادت مرزبانان ایرانی در روزنامه‌های اصلاح طلب!

شامگاه چهارشنبه -۲۴ بهمن- تروریست‌های تکفیری، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

متاسفانه برخی روزنامه‌های اصلاح طلب در اقدامی مسبوق به سابقه، این خبر مهم را سانسور کردند.

روزنامه‌های ایران، اعتماد، سازندگی، قانون، همدلی، شهروند و جهان صنعت در نیم تای صفحه اول خود هیچ اشاره‌ای به این حادثه تلخ نداشتند.

گفتنی است در شهریور سال جاری برخی از روزنامه‌های اصلاح طلب در اقدامی تأسف برانگیز، اقدام اقتدارآفرین سپاه پاسداران در سیلی موشکی به تروریست‌های تکفیری را نیز سانسور کردند!

برخی روزنامه‌های اصلاح طلب همچنین در تابستان سال جاری، به طور هماهنگ تشییع باشکوه پیکر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس در تهران و همچنین برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی را نیز بایکوت کردند!

** هاشمی طبا: اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!

«سید مصطفی هاشمی طبا» معاون رئیس جمهور در دولت هاشمی رفسنجانی و نامزد انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «اگر می‌خواهیم کشوری باشیم که اقتصاد بین‌المللی داشته باشیم،GNP کشور افزایش پیدا کند و مردم از مواهب مختلف بیشتر بهره‌مند شوند، یکی از عوامل اصلی آن سیاست خارجی ماست. یعنی اگر بخواهیم در این جهت گام برداریم باید روابط خود را با کشورهای مختلف از جمله آمریکا بهبود ببخشیم. اگر ما بر انقلابی بودن خود پا فشاری کنیم و براینکه سیاست‌های فعلی ادامه پیدا کند و FATF و اینگونه مسائل نیز تصویب نشود، بدین معنی است که اقتصادی بسته، درون گرا و غیرقابل ارتباط با کشورهای خارجی خواهیم داشت. بنابراین باید ببینیم چه توقعی از اقتصاد داریم و براساس توقعات، سیاست‌های خود را کنترل کنیم. اینکه برخی روی بهتر شدن معیشت مردم تاکید دارند با سیاست خارجی فعلی ما و با موضع‌گیری‌های خارجی نسبت به کشورمان تعارض دارد که همه مردم و مسئولان باید دقیق با این موضوع روبه‌رو شوند».

هاشمی طبا در ادامه گفت: «اکنون تبلیغات طوری است که همه فلش‌ها را سمت آقای روحانی و دولت گرفته‌اند. گرچه خودم انتقاداتی به دولت دارم، اما معتقدم که از مجموعه مسئولان ما دولت و آقای روحانی بیش از همه درصدد بهبود وضع مردم هستند، اگر نمی‌شود بخشی به سیاست‌های خودشان و بخش دیگر به آنچه در اختیار آنها نیست، بستگی دارد».

اصلاح طلبان با توهین به شعور مردم، تجربه مهم و پرهزینه برجام را نادیده می‌گیرند.

دولت روحانی در سال ۹۲ با رویکرد «باید با کدخدا بست و گشایش اقتصادی ایجاد کرد»! مذاکرات هسته‌ای را کلید زد. دولت با دست فرمان خود-که منجر به عبور از برخی خط قرمزها شد- مذاکرات را پیش برد و سپس برجام امضا و اجرا شد.

دولتمردان تاکید کردند که با برجام تمامی تحریم‌های ضد ایرانی به یکباره لغو می‌شود و با اطمینان گفتند که وزیر خارجه آمریکا با امضای خود تضمین داده و توافق هسته‌ای را فتح الفتوح نامیدند.

تبلیغات حامیان برجام و وعده‌های دولتمردان تا جایی پیش رفت که عده‌ای از مردم در خابان ها به جشن و پایکوبی پرداخته و تصور می‌کردند که با برجام، ارزش دلار به ۱,۰۰۰ تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

اما صعود دلار تا مرز ۱۹ هزارتومان و افزایش سرسام آور قیمت مسکن، خودرو، سکه، لوازم خانگی، گوشت قرمز، مرغ و دیگر اقلام مورد نیاز خانوار نشان داد که مسیر بهبود اقتصاد و معیشت از توافق با آمریکا نمی‌گذرد.

روحانی اصلاح طلب سازندگی در وصف وضعیت پسابرجام نوشت: «ایران موبه مو تعهدات هسته‌ای خود را اجرا می‌کند، اما تحریم‌هایی را تحمل می‌کند که به مراتب سخت‌تر از دوره قبل از توافق است و طرف‌های دیگر کاملاً از تعهدات خویش خارج شده‌اند … امروز دولت نیازمند آن است که باور کند برجام به پایان رسیده… اکنون جواب مشخص است. خروج از برجام و بازگذاشتن راه مذاکره با کسانی که قدرت عمل به تعهداتشان را دارند، این گزینه بهتری از ماندن در توافق یکجانبه، تحریم‌های سخت‌تر از پیشابرجام، دلخوش کردن به اقدامات نمادین اروپا و مشاهده رکودی است که این بار می‌تواند اقتصاد کشور را از گروه کشورهای با درآمد متوسط به فقیر مبدل سازد».

روحانی-آبان ۹۶- گفته بود: «امروز آمریکایی‌ها به بعضی از کشورهای شرق آسیا پیغام مذاکره می‌دهند که با ما مذاکره کن؛ مگر دیوانه شدند که با شما مذاکره کنند؛ شما مذاکره دیروز را علنی زیر پا می‌گذارید و به مذاکره امضا شده‌ای که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل رسیده بی‌اعتنا هستید».

** شکوری راد: FATF به ما فضای تنفس می‌دهد!

«علی شکوری‌راد» دبیرکل حزب اتحاد ملت-تابلوی جدید حزب منحله مشارکت- در مصاحبه با روزنامه اعتماد در پاسخ به این سؤال که «در صورت تأیید لایحه پالرمو در مجمع تشخیص چه اثرات مثبتی در روابط خارجی ایران خصوصاً روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها به وجود می‌آید و این فرآیند در تلاش اروپا برای برقراری روابط مالی با ایران چه تاثیری خواهد گذاشت؟» گفت: «تصویب این لوایح حتماً برای برخی از کنش‌ها و فعالیت‌های اقتصادی محذوراتی را ایجاد می‌کند. طبیعتاً پیوستن به هر عهدنامه یا کنوانسیون یا معاهده بین‌المللی، یک سر آن سودی است که ما از آن می‌بریم و یک سر دیگر آن، محدودیتی است که برای ما ایجاد می‌کند. چون هر نوع ورود به مناسبات بین‌الملل تعهدات دوجانبه‌ای را ایجاد می‌کند. یعنی همان طور که دیگران را نسبت به ما متعهد می‌کند ما را نیز نسبت به دیگر کشورها متعهد می‌کند…ما با پیوستن به این کنوانسیون‌ها در فضای بین‌الملل، فضای تنفس، فضای کار، فضای تعامل پیدا می‌کنیم. این منفعتی است که برای ما ایجاد می‌شود».

شکوری راد اذعان کرده است که لوایح مرتبط با FATF برای کنش‌ها و فعالیت‌های اقتصادی کشورمان محذوراتی را ایجاد می‌کند. اما با اینحال باز هم مدعی شده است که باید این لوایح خسارت بار را تصویب کنیم!

مقامات ارشد دولت گفته بودند که با برجام تمامی تحریم‌های مالی و بانکی به یکباره لغو خواهد شد و نه تعلیق. آن زمان هیچ صحبتی از FATF نبود. با برجام تحریم‌ها که لغو نشد هیچ، بلکه با قوانینی همچون آیسا و کاتسا ۲۰۱۷( مادر تحریم‌ها) بر دامنه آن نیز افزوده شد.

حالا به نظر شما در شرایطی که ظریف صراحتاً اعلام کرده است که «نه من و نه رئیس جمهور تضمین نمی‌دهیم که با تصویب لوایح مرتبط با FATF مشکلات کشور حل شود»، باید انتظار داشت که با FATF مشکلات حل شود؟!

اکنون صحبت فقط از FATF هست، اما آیا تضمینی هست که بهانه‌های آمریکا با FATF تمام شود؟! آیا حامیان لوایح خسارت بار مرتبط با FATF حاضرند تضمین بدهند که بهانه‌های آمریکا تمام شده است؟!

مدیران FATF صراحتاً اعلام کرده‌اند که حتی در صورت اجرای تمامی دستورات کارگروه ویژه اقدام مالی توسط دولت ایران، هیچ تضمینی برای تسهیل مبادلات بانکی ایران وجود ندارد!

گفتنی است مواردی همچون دخالت در قانون‌گذاری داخلی ایران، نپذیرفتن حق شرط‌های ایران و بستن راه‌های دور زدن تحریم‌ها، از جمله دلایل مخالفت برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با لوایح الحاق به پالرمو و CFT است.

لازم به ذکر است که دولت آقای روحانی از سال ۹۵ تاکنون ۳۷ بند از ۴۱ بند اکشن پلن FATF را اجرا کرده است اما این اقدامات هیچ تاثیری در تسهیل تبادلات بانکی نداشته است و کارگروه ویژه اقدام مالی همچنان وعده نسیه می‌دهد و از دولت ایران، اقدام نقد می‌خواهد!

** شما مسبب وضع موجودید، ژست دلواپسی برای معیشت مردم به قیافه‌تان زار می زند!

روزنامه همدلی در گزارشی با عنوان «دغدغه نان، چالش معیشت» نوشت: «هر سال، همین روزها برای کارگران لحظه‌های پراضطرابی است. نمایندگان کارگری، کارفرمایی و مسئولان دولتی برای حداقل‌بگیرانی تصمیم می‌گیرند که بر اساس آمارهای رسمی، حالا تعدادشان از مرز ۱۰ میلیون نفر در کل کشور فراتر رفته است. داستان فاصله میان معیشت و میزان دستمزد هر ساله در این جلسات روایت می‌شود، امسال اما این حکایت با نوسانات نرخ ارز به مراحل حساس‌تری رسیده و با افزایش قیمت بسیاری از کالاهای اساسی، به‌نظر می‌رسد قدرت خرید کارگران به شکل وخیمی کاهش یافته و این موضوع زمینه را برای نگرانی فعالان کارگری فراهم کرده و هر بار که پای صحبت آن‌ها می‌نشینیم، از فاصله‌هایی حکایت می‌کنند که حالا خیلی از کالاهای اساسی را از سفره زندگی آن‌ها حذف کرده است. گوشت یکی از کالاهایی است که در پی نوسانات نرخ ارز، از سبد خرید خیلی از قشرهای ضعیف و متوسط جامعه حذف شده است. هر چند این تمام ماجرا نیست و حالا نان، دغدغه خیلی از اقشار آسیب‌پذیر است.»

روزنامه اصلاح طلب همدلی که پیش از این با موج سواری روی دروغ شکنجه- در ماجرای کارخانه نیشکر هفت تپه- ضمن به حاشیه بردن مطالبات معیشتی کارگران، با دشمن همنوا شده بود، حالا دلواپس معیشت این قشر زحمتکش شده است!

طیف اصلاح طلب که اکثریت مطلق کابینه را در اختیار دارد، مسبب وضع موجود است. بنابراین به جای ژست دلواپسی و اشک تمساح ریختن برای کارگران، می‌بایست پاسخ دهد که برای معیشت مردم چه کرده است؟! وعده‌های اقتصادی به کجا رسید؟! میوه‌های وعده داده شده برجام کجاست؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 87
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 27
  • علی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    آشتی و‌ بوسه بر پنجه گرگ؟؟! چنین آدمی تایید صلاحیت شد؟؟؟!؟
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      لعنت خدا بر اصلاح طلبان و مزدوران جیره بگیر عربستان و آمریکا و بالاخص آقاشون انگلیس
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      94 12
      یک کلام ختم کلام مشکل کشور ما لیبرال های مزدور خود فروخته هستند. امروز تجلی این لیبرال ها اصلاح طلبانند. امیدوارم جوانان با مطالعه کارنامه سیاه این طیف به زیان هاو خساراتی که در طول سال های متمادی به کشور وارد کردند اگاه بشن.
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      52 11
      فیک های اصلاحات حمله کردند. تعداد منفی ها خلق الساعه رشد می کنه چقدر جالبه هر خبری مربوط به ویروس های سبز منتشر میشه تعداد خواننده هاش میره بالا
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      41 4
      ما گلهای خندانیم !!! خخخ
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
      10 31
      جاوید اصلاحات تا ابدالآباد
    • نادری IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
      10 6
      حادثه بعداز چاپ روزنامه ها بود روزنامه های اصول گرا چی چاپ کردن اگه مرد بود مشرق منتشر میکنی؟؟
    • ناشناس IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
      6 4
      شماره هاشمی تبا رو یکی بده زنگ بزنم بهش ببینم چه بیماری داره ! احتمالا یا نفوذی هستش یا خود باخته یا الزایمر گرفته . یا حافظه بلند مدت و بخشی از کوتاه مدت رو به کلی از دست داده !
  • sourena IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    نون حروم خور که شاخ و دم نداره.....
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      42 2
      خاک برسرشون-چه فرقی با تروریست هادارن
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      29 2
      دنباله های داخلی دشمن
    • رضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
      8 3
      نون حرام را کسی خورده که به دیگران تهمت می زند
  • محمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    کلیپ انیمیشن روز انقام توسط فرهاد عظیما به خاطر این حادثه تروریستی کلیپ کامل روز_انتقام روز_انتقام رو بارگذاری کنیم.... شببه سازی هدف قرارگرفتن پایگاهای نظامی حامیان تروریستها در منطقه توسط ترکیبی از موشکهای بالستیک و کروز ایران رو می بینید در این کلیپ، پایگاه های نظامی حامیان تروریست‌ها در عربستان سعودی،رژیم صهیونیستی، امارات مورد نوازش موشکهایی با کلاهک‌های شدیدالانفجار قرار می گیرد
    • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      17 89
      موشکو زدیم بعدش چی میشه؟ اونا میشینن نگاه میکنن؟ 40 سال توهم
    • به محمد IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      13 7
      تهش می شود ویتنام یا سوریه. بالاخره جنگ را بر و آمریکا را مجبور به تسلیم و کرنش کرد.
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      36 16
      پ ن پ . انتظار داشتی ۴۰ سال باج ام ، با تروریست ها امضا کنیم اونام امنیت مردم رو تحریم کنن . جمع کنید اینکحماقت مکرر رو جماعت فساد طلب کدخداپرست
    • در پاسخ به محمد IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      21 15
      این شمایی که کل عمرت رو در توهم به سری میبری و صد البته جریان فکری امثال شماها نه یک انقلاب بزرگ مردمی
    • ناشناس IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
      4 6
      موشک زدیم بعدش میشه ماه ها تحلیل اتاق های فکر ابر قدرت ها از نحوه عملیات پیچیده و بدون نقص جمهوری اسلامی ایران و در نتیجه افزایش امنیت متفکرانه بی فکری مثل شما !
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    ناف اصلاح طلبان با ترامپ و بولتون بسته شده
    • سید IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      40 3
      این تهوع آوران حاضرند برای آوردن پای آمریکایی ها به ایران فرش قرمز پهن کنند!
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      44 7
      مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    جیره و شیتیل که از غرب بیاد ذهن هم به غرب میچرخد.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    اینا اصلاح طلب نیستند، خفت طلب هستند
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      22 3
      اینا پادوهای ترامپ در ایران هستند
  • ایرانی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    امریکا در هر کشوری نوکرهای تربیت کرده ...همیشه وفادار باشند .مملکت ما از این هاشمی ها ضربه مهلک خورده
  • قلی پور IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    20 98
    سلام دولت فقط جلو پرت انرژی را بگیرد سالانه بیش از 200 هزار میلیارد صرفه جوئی می شود. بنده هم راحلش را از دولت خاتمی تا روحانی عرض کردم و تائیده های مثل مرکز تحقیقات مسکن نظام مهندسی آذربایجان شرقی و آقای طهماسب مظاهری و ... دارم . خوب آقای از آخر اول این چه ارتباطی به برقراری رابطه با آمریکا دارد ؟ مگر آنها که با امریکا رابطه دارند چه گلی به سرشان زده شده .جز گاو شیردهی ؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    41 95
    حرامخواری چشم انسان را کور می کند
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      22 4
      سیلی سختی به تروریست ها و حامیان تروریستها خواهیم زد
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      9 3
      آدم یاد کیف انگلیسی می افته
  • ملائی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    شکم پرست غربگرا ونوکر کدخدا اقای هاشمی مردم از دست امثال تو در عذابند نه فقط از معیشت .اگر شما غربزده ها دست از سر مملکت بردارید درست میشود .
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      15 1
      ی جزیره متروکه رو بدید به این جماعت غربزده..هر غلطی می خوان بکنند...دلارم که گرون شده...این عقده ها باید برطرف بشه...و الا بازم هم در انتخابات با انتخاب های غلط و گوش های سنگین روبرو هستیم...!!!
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      10 5
      اصلاح طلبان شیطان پرستان حرفه ای هستند و هرگز به یک جزیره راضی نمی شود. تنها خواسته آنها کشاندن همه فرزندان آدم در تمام جهان به جهنم است.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    14 4
    هاشمی طبا یه نادان سیاسیست الان پراید مگه با ارتباط تولید نکردید چرا انقد اشغال هست فقط همین ازش بپرسید چرا با این ها مناظره نمیذارید بگید چرا یوان فرو پاشید چرا کشورهای افریقایی بدبخت هستند کشورهایی که ثروت شدن بخاطر کار تلاش نه چیز دیگه اقای هاشمی طبا چرا امثال تو دست از سر ما برنمیدارید انگار این کشور توسط این افراد لنعت شده
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    14 0
    هاشمی طبا راه باز جاده دراز هم توهم اصلاح طلب ها که به زودی سانسور می شوید می توانید در خود آمریکا هر غلطی خواستید بکنید .ولی حواستان باشد اسم ایرانی بودن را از رو خودتان بردارید.دیشب۲۷پاسدار مظلوم شهید شدند باز شما از خدا بی خبرها از سازش با آمریکا حرف میزنید .مرگ بر آمریکا وایادی مزدور داخلیش.
  • محمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    14 0
    سلام این طیف اصلاح طلب هیج وقت از رو نمی روند همیشه طلپکار هستند
  • محمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    8 0
    سلام این طیف اصلاح طلب هیج وقت از رو نمی روند همیشه طلپکار هستند
  • ناشناس AE ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    8 0
    دیگه چیکار کنن بدبخت ها دارن به هردری میزنن که بگن بیاید ایران منتظر امریکاست مانند عرعرستان که التماس میکنه به ایران حمله کنید ترس ازجان نمونه بارز این جوجه رنگی هاست مرگ خدادادی پایان جولان این تواحش هست
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    2 4
    جوانان غیور این مرز وبوم جان خود را در راه حراست از کشور از دست داده اند وشما همچنان به دنبال تبلیغات برای هم جناحی های خودتان هستید . با این وضعیت به کجا خواهیم رفت مشرق نیوز .چرا ؟ وچرا؟
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      8 2
      حسام الدین آشنا از کدام جناح است که می گوید : «ما در دام چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد» ؟ اصلاح طلب بدتر از وهابی است.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    11 2
    اسلاحتلب های کثیف
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    17 3
    مرگ بر ضد والایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر منافق
  • محسن IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    13 0
    باشه هروقت میوه برجام روحانی چیده شدواقای هاشمی طبا شهد شیرنی ان بهره مند گردید ان موقع می تواند ادعا کند نه اینکه همینطوری چشم بسته دهان بازکند بگوید اگه با آمریکا رابطه داشته باشیم وضع ما چنین وچنان می شود اگه از برجام شما ابی گرم میشد شاید ولی ارباب شما جز تحقیر شما در مقابل ملت هیچ ارزشی برای شما قائل نشد حالا دارید همان مسیر را برای این لوایه درپیش می گیرین
  • DE ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    4 23
    موشک طلبان آب رو بریزید همونجا که می سوزه
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      8 1
      اگر موشک نبود امنیت هم نبود بیچاره
    • FR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      12 4
      Ya ya ya ولي بدون موشك، تو امنيت نداري كه بري پاسپورت بگيري بري المان عزيزم
  • بافقی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    20 2
    هاشمی طبا غلط کردی .بدبخت بیچاره بیسواد اونا توکارخودشون موندن اونوقت تو داری سنگ اونا رو به سینه می زنی .بیچاره از کدوم کشوری که اینقدر احمق تشریف دارید .0 ( مشرق خواهشا سانسور نکن) اصلاح طلب هم باشی باید اینقدر شرف و انسانیت داشته باشی
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    3 0
    بیچاره مملکتی که اصلاح طلبش معلوم نیست طالب چه اصلاحیه و اصولگراش مشخص نیست به چه اصلی گرایش داره!!!
  • مشدی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    4 0
    ریختن غرب زده ها و لیبرالها به آشغال دانی فلاکت و بی آبرویی کمترین کار برایشان است ملت باید دق دلی خود را سر امثال هاشمی طبا ها خالی کند و به خاک سیاهشان بنشان
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    2 0
    حسام الدین آشنا :" : «ما در دام چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد»
  • مهران IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    6 0
    با سلام و درود بر رهبر گرامی این آقایانی که اینگونه صحبت میکنند یا ابلهند و یا خائن. قصد این آقایان تقدیم دو دستی ایران به دشمن است. البته باید در لباس میش دلسوز ظاهر شوند تا یک گروهی خاص به آنها توجه کنند.
  • ناشناس IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    6 0
    اینا رو جدی نگیرید.جدی میگم .
  • نجفی RO ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    9 0
    میدانستم خریت اما تا این اندازه اوج خریت است اون هم آشتی با آمریکا بد بخت ما ائمه را داریم ع وولی فقیه داریم
  • DE ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    6 0
    کسانی که حرف از آشتی با امریکای میزنند در ردیف سلطنت طلب ها نوکر امریکایی و منافقین نوکر امریکا ، ال سعود و اسرائیلی یعنی ضد انقلاب ها هستند. برید مثل اونا اونقدر برچنگ گرگ بوسه بزنید تا به نهایت ذلت و خواری بیافتید.
  • FR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    3 0
    راستى كي شده موشكهاي بي نام به اسمان خراشهاي امارات بخورن ؟ اقتصاد با امنيت جلو ميره ! امنيت براي همه يا براي هيچ كس !
  • DE ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    6 0
    کسانی که نه عرق ملی دارند نه عرق مذهبی ،خود رو ایرانی میدونند اما از ایرانی هایی که درراه امنیت ایران و ایرانیان شهید شدند اینقدر در موردشون بی غیرت شدند. باید از شرم بمیرد، برن تو قبر. کسانی کهاز آشتی با امریکا( پنجه گرگی ) دم میزنند همردیف ضد انقلاب ها هستند.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    7 0
    پیام رهبر چندین صفحه است اما این افساد طلب ها همه فقط یه چیز رو تیتر کردن
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    8 0
    مرگ بر مناغق
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    5 0
    اکثرشون یه تیتری زدن
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    4 0
    لیاقت میخواد که تیتر شهدا را بزنند. خون شهدای مظلوم سپاه گریبانگیر آنها خواهد شد.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    11 0
    هاشمی طبا قصد داشت رییس جمهور هم بشه؟!!!!! واقعا تاسف انگیزه
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    5 0
    مرگ بر منافقین و کفار
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    6 0
    مدعیان دروغین انقابی بودن پس 30سال ماسک نفاق و پادویی خونخواران ازچهره کنار زده اند
  • ناشناس IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    4 0
    همون که اجازه نمیده مردم فرندانشونوببینند.. آقای طبا شما بفرمائید مذاکره .. البته اگر با پابند نبدنتون هلفدونی
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    5 3
    اگر در فرانسه و انگلیس و امریکا این اتفاق افتاده بود اصلاح طلبان و ملی گراها و سگ بازها و....شب تا صبح با شمع جلوی سفارتخانه ها به صف میشدند و برای انها شهادت مردان مرد کشور مهم نیست
  • سید رضا IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    8 0
    جالبه که این روزی نامه های زنجیری ؛ کاملا هماهنگ عمل می کنن ! باهم در حماسه 22 بهمن ملت ، سکوت می کنن و همینطور در حادثه تروریستی ! معلومه از یه جا حقوق می گیرن !!!
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    5 0
    ژنهای خوب به ژن نوکری و دست بوسی ابلیس هم مزین شدند
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    7 0
    آقای هاشمی طبا واقعا با این تفکر بی منطق و در پیت به هیچ دردی نمی خوری. از 190 کشور جهان چند کشور با آمریکا رابطه ندارند؟ آیا همه اونها اقتصاد خوب دارند؟؟؟؟ خدایا این نخبه گان رو از ما بگیر
  • بافقی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    2 3
    ازسایت ارزشی مشرق کمال تقدیر و تشکر را دارم خدا حفظتون کنه .از اینکه پیام را سانسور نکردید ممنون
  • محمد IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    4 0
    از افساد طلبان توقع حمایت از امریکا و فتنه و شاه و جان کری را داریم اما از شهدا حمایت کردن ونام بردن اصلا وابدا ..
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    3 0
    اصلاحاتچیای کثیف و تهوع آور...
  • علی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    2 0
    امام خمینی ره : ما از دست محمدرضا و رضا پهلوی خلاص شدیم اما از وابستگان به شرق و غرب به این زودیها خلاص نمیشویم. شوروی که سقوط کرد ولی هنوز غرب و امریکا و وابستگان به انها یعنی افراد غربزده در کشور فراوان هستند
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    2 0
    ا‌ر این اخبار را منتشر کنتد جیره آنها قطع خواهد شد
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    3 0
    عراق و افغانستان نمونه اقتصاد خوب همراهی با امریکا است
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    2 6
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    1 0
    درود بر رزمندگان اسلام
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    1 0
    بالاخره لقمه حرام باید یه جایی خودشو نشون بده دیگه!!!
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    0 0
    امروز پمپئو رسما اعلام کرد پرتاب های ناموفق موشکی ایران کار ما بود در یک برنامه فوق سری! بهتر هست این موضوع پیگیری بشه پمپیو از اقدامات فوق سری علیه برنامه موشکی ایران گفت و پرتابهای ناموفق اخیر رو به دلیل این اقدامات دونست
  • علی اکبر IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    0 0
    تحریف حقیقت همیشه در طول تاریخ بوده است ولی در عصر ما تحریف کمترین اثر منفی را دارد البته اثر مثبت آن روشدن دست منافقان است
  • فرهاد IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    1 0
    سلام لطفا یکی اقای هاشمی طبا را بگیره ظاهرا رد داده
  • احمد LB ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    0 0
    جناب خیلی بیخود فرمایش کرده این حرفهای خودفروخته ها و برگشت خورده ها از انقلاب است. منشور رهبری راهکار را نشان داده و این ها پرت و پلاهای غرب گرایانه است
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    1 0
    بله عاشق چشم و ابروي شماست اما بعد اينكه ايران مستعمره ايي چون عربستان شود و از خود اختيارى نداشت باشد و باج هاي كلاني بپردازد، كشور غير مستقل يعني برده يعنى نوكر تحقير شده و تو سري خور يعنى به قدرت ها باج بدهد تا راحت باشد اما نيست.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    1 1
    آفرین آقای هاشمی طبا.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    2 1
    منافع مشترک اصلاح طلبان و جیش الظلم و داعشی ها در راستای منافع آمریکا تردید نکنید
  • DE ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    1 1
    هاشمی‌طبا: اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم!// مشخصه اصلا از اقتصاد سر در نمی آوری با خرخونی کتابهای متعدد و پاس کردن چند تا درس میشوند اقتصاد دان در صورتیکه در هیچ کتابی در دانشگاه درس نمیدهند که اقتصاد امپریالیسم غرب زالوئیست وبر پایه مکیدن خون جهان سوم وغارت و دزدی اموال آنها و کودتا ها و ایجاد جنگ بین ملتها برای فروش میلیاردها میلیارد اسلحه ..دزدیدن مغزهای متفکر و ترور آنها ...استوار شده است و نمیتوانند طرف مقالا را غارت نکنند.برو بمیر تا گونی ارزونه ای بدبخت.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    0 0
    خوب اگر اینها هم شهادت جرزبانان را اب وتاب میدادنند که میگفتید-اصلاح طلبان هم اصولگرا شدند وضد خودشون شدند وطرفدار اصولگراها
  • ممد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    0 0
    مرگ بر منافقین بزدل
  • علی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    0 1
    هیچ کس نیست تو پوز این وطن فروشها بزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس