انفجار نمایه

جنایت تروریستی دیروز در جاده خاش- زاهدان، اعلام شکست یک سال برنامه‌ریزی فشرده دولت آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و انتقامی منفعلانه در مقابل سیلی سخت ملت ایران است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

گروهگ تروریستی- تکفیری جیش‌العدل (جیش الظلم) که پس از انهدام گروهک ریگی (جندالشیطان) راه‌اندازی شد، دیشب در اقدامی تروریستی در جاده خاش زاهدان محدوده چانعلی، موجب شهادت حدود بیست نفر شدند. اتوبوس حامل شماری از پرسنل سپاه در این اقدام تروریستی مورد حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان


این اقدام تروریستی کور، همزمان با یاوه‌گویی آمریکا و برخی دولت‌های ایران مبنی بر حمایت ایران از تروریسم انجام می‌شود. عبدالمالک ریگی سرکرده‌اشرار جندالشیطان، اسفند ۸۸ هنگام عزیمت هوایی به پایگاه نظامی آمریکا در ماناس قزاقستان برای دیدار با ریچارد هالبروک نماینده ویژه اوباما در امور افغانستان و پاکستان، در آسمان ایران به دام افتاد. از این جهت، گروهک‌های تروریستی فعال در سیستان و بلوچستان، اصالتاً شناسنامه آمریکایی- سعودی دارند.


جنایت دیشب در حالی رخ داد که آمریکایی‌ها یک سال تدارک و برنامه‌ریزی و صحنه سازی برای القای انقلاب مخملی را به اعتبار حضور به هنگام ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب را نابود شده می‌دیدند. و این در حالی بود که آنها ادعا کرده بودند تابستان امسال با خیزش مردم ایران، سال پایان انقلاب خواهد بود. اما حضور کم سابقه ملت بصیر ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به منزله لگد مال کردن همه بافته‌های پمپئو و بولتون و آرزوهای موهوم ترامپ بود.


با این وصف، پنبه نقشه ریاکارانه‌ای که بنا داشت ملت ایران را در مقابل انقلاب نشان دهد، توسط خود ملت ایران پنبه شد و آمریکا را مجبور به اقدام رسواکننده‌ای در حد ترور و جنایت کور کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس