کد خبر 936861
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
حسینعلی شهریاری

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی زاهدان را به طور جد از طریق کمیسیون امنیت ملی مجلس تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی ساعتی پیش در زاهدان گفت: به طور جد از طریق مجلس و به طور خاص از طریق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حادثه تروریستی زاهدان را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان

وی با انتقاد از دستگاه اطلاعاتی پاکستان اظهار داشت: دستگاه اطلاعاتی و همچنین سران ارتش پاکستان جدیتی در برخورد با گروهک‌های تروریستی مستقر در این کشور از خود نشان نمی‌دهند و این باعث شده تا حاشیه امنی برای این گروهک‌ها در کشور پاکستان ایجاد شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه دیپلماسی ما در برخورد با حوادث مشابه تروریستی عملکرد قوی و قاطعی نبوده و در وزارت امور خارجه ما همواره با دیپلماسی لبخند با این موضوع برخورد کردهاست.

ساعاتی پیش در اقدامی تروریستی یک اتوبوس متعلق به سپاه در جاده خاش-زاهدان منفجر شد و تعدادی از سرنشینان آن شهید و تعدادی مجروح شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس