کد خبر 935897
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

تاریخچه

موسسه کنکوری حرف اخر فعالیت خود را در زمینه تولید منابع آموزشی و کنکوری از سال ۱۳۹۰ شروع کرد. ۴ سال اول یعنی تا سال ۱۳۹۴ با تشکیل اتاق فکرها متشکل از نخبگان و رتبه برترهای دانشگاه های برتر کشور به جمع آوری اطلاعات آموزشی در زمینه شیوه تدریس، راهکارهای ساده آموزشی، میانبرهای کوتاه برای دروس محاسباتی و تکنیک های مفهومی و شهودی برای کلیه دروس رشته تجربی و ریاضی پرداختند. بعد از پایه گذاری روش نوین و به روز در زمینه آموزش اقدام به تولید محتوای آموزشی و کنکوری کرد که خوشبختانه این امر باعث تسریع پیشرفت موسسه کنکوری حرف آخر شد.

روش تدریس حرف آخر چگونه است؟

پیش تر اشاره کردیم که موسسه حرف اخر، ۴ سال صرف ابداع و به کار گیری روش های نوین آموزشی که بتواند روش جدیدی را عرضه کنند که با سایر منابع درسی و کنکور موجود تفاوت چشم گیری داشته باشد. اهمیت این موضوع باعث شد که موسسه حرف آخر برای اولین بار در کشور روش پویا نمایی یا استفاده از تصاویر سه بعدی را وارد آموزش کشور کند که میتوان از آن بعنوان انقلابی در آموزش کشور یاد کرد. چون قبل از این و حتی هم اکنون در خیلی از مدارس هنوز آموزش به شیوه سنتی و ابتدای است. دانش آموزان مجبور به حفظ کردن مطالب درسی هستند. تک تک فرمولهای کتاب باید حفظ شود.

روش پویانمایی زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب درسی را فراهم میکند. در واقع دنیایی از مباحث درسی را در اختیار دانش آموز یا داوطلب کنکوری قرار میدهد که می توانند پدیده های آموزشی را از نزدیک ببیند و درک کنند و نیازی به حفظ کردن مطالب درسی نباشد. به طور مثال حرف آخر کلیه مباحث زیست شناسی را با روش پویانمایی عرضه کرده است و آزمایشگاه مجازی از پدیده های زیستی را دراختیار دانش آموزان قرار داده که میتوانند از نزدیک کلیه پدیده های زیستی را مشاهده کنند. با این روش نیاز به حفظ کردن مطالب زیست شناسی نیست. یکبار برای همیشه به روش مفهومی و شهودی همه مباحث را یاد خواهید گرفت.

موسسه حرف آخر برای دروس محاسباتی چه روشی را به کار برده است؟

موسسه حرف آخر فقط از روش پویانمایی استفاده نکرده است؛ بلکه برای دروس محاسباتی مانند شیمی، ریاضی و فیزیک راهکارهای ساده و محاسباتی به کار برده است. این راهکار ها یا " الگو" نتیجه ۴ سال زحمت بهترین اساتید کشور بوده است تا بتوانند آموزشی نوین در دروس محاسباتی ایجاد کنند و خوشبختانه این امر محقق شد. برای هر مبحث از دروس محاسباتی یک راهکار ساده یا الگو ارائه شده و با وجود این الگوها نیازی به حفظ کردن فرمول و تکنیک های محاسباتی نیست. برای اولین بار در کشور است که دروس محاسباتی با روش مفهومی و شهودی تدریس میشود. قبل از این دانش آموزان مجبور به حفظ کردن فرمولهای زیادی بودند که سرجلسه کنکور باعث فراموشی، استرس، از دست رفتن زمان و نهایتاً عدم موفقیت آنها میشود. ولی روش های ساده و کوتاه حرف آخر نگرانی دانش آموزان و داوطلبان کنکور را برطرف کرده است و دیگر دلیلی برای ترس از دروس محاسباتی نیست.

حرف آخر دروس عمومی را چگونه تدریس کرده است؟


برای تدریس بهتر و موثر دروس عمومی، بهترین اساتید کشور دعوت به همکاری شده اند. به دلیل تاثیر دروس عمومی در کسب رتبه برتر و تدریس موثر آن از نقشه راه، الگو و روش های کدینگ استفاده شده است. منظور از نقشه راه تدریس مباحث به صورت جامع از پایه و با رعایت پیش نیاز است. این امر باعث میشود که دانش آموزان بهتر از عهده سوالات مفهومی دروس عمومی بربیایند. در درس دین و زندگی از ۱۴ الگوی مفهومی و شهودی استفاده شده که نیازی به حفظ کردن آیات و مفهوم آنها نیست. برای درس زبان و بخش های از ادبیات از روش کدینگ استفاده شده تا دانش آموزان دیگر دغدغه فراموش کردن مطالب و لغات را نداشته باشند.

منظور از پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر چیست؟؟

حرف آخر برای تک تک ماه های کنکوری داوطلبان برنامه دارد. به اقتضای زمان و در ماه های منتهی به کنکور، داوطلبان نیازمند تست، مرور و جمعبندی هستند. برهمین اساس حرف آخر برای ماه های منتهی به کنکور پروژه ۶۰۴۰ را ارائه کرده است که قسمت ۶۰ این پروژه ۳۰۰ ساعت آموزش حرفه ای و بی نظیر دروس عمومی و تخصصی است و قسمت ۴۰ آن، ۲۰ آزمون شبیه ساز کنکور و سوالات احتمالی کنکور سراسری است. نقطه قوت این ۲۰ آزمون، پاسخنامه تصویری و ارائه درسنامه هر سوال میباشد. یعنی داوطلبان میتوانند سه هدف تست، مرور و جمعبندی را به صورت یکجا داشته باشند. خیلی از داوطلبانی که به هر دلیلی نتوانسته اند تا به امروز برای کنکور خودشان را آماده کنند میتوانند با پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر در صف برترین های کنکور قرار بگیرند.

میتوانید نمونه های از پروژه ۶۰۴۰ را نام ببرید؟؟

اگر بخواهیم نمونه های از ۶۰۴۰ حرف آخر را نام بیریم بی شک یکی از این نمونه ها زیست ۶۰۴۰ حرف آخر-ویژه کنکور است. چون کل زیست شناسی با کیفیت بسیار عالی با روش پویانمایی به صورت ترکیبی تدریس شده است. دانش آموزانی که نتوانسته زیست شناسی را خوب مطالعه کنند و یا نیاز به یک منبع جهت مرور و جمعبندی قبل از کنکور دارند، این پکیج خیلی میتواند به آنها کمک کند و میتوانند درصد بالای در زیست شناسی کسب کنند.

ریاضی ۶۰۴۰ حرف آخر نیز نمونه بسیار قوی از دروس محاسباتی است که استاد منتظری با روش های فوق العاده جذاب و الگو محور تدریس شده است. نیازی به حفظ کردن فرمول یا تکنیک های منسوخ شده تست زنی نیست. در کمتر از ۵۰ ساعت میتوانید یکی از سخت ترین دروس کنکور را برای همیشه کنار بگذارید و درصد بالای ۷۰ در کنکور سراسری کسب کنید. روش های استاد منتظری در تدریس ریاضی بی نظیر است.

حرف آخر به جز تولید محصولات کنکوری، چه خدمات دیگری دارد؟؟

موسسه حرف آخر برای دانش آموزان حرف آخری در زمینه برنامه ریزی و مشاوره نیز خدمات خوبی را به صورت رایگان ارائه میدهد. برنامه ریزی حرف آخر توسط خود اساتید مجموعه براساس منابع، زمان تدریس و وقت لازم جهت مطالعه طراحی و تدوین شده است. دپارتمان رتبه برتر نیز در زمینه مشاوره زیر نظر مهندس کرمانیها و مهندس شهسواری ایجاد شده که خیلی از رتبه برتر های حرف آخر که هم اکنون رشته پزشکی میخوانند در این دپارتمان مشغول ارائه مشاوره به داوطلبان کنکوری هستند.

راه ارتباطی با دپارتمان رتبه برتر

دانش آموزان و داوطلبان عزیز میتوانند جهت مشاوره و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر از دپارتمان رتبه برتر با شماره ۰۹۱۰۶۶۲۰۳۹۴ تماس حاصل فرمایند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس