کد خبر 935736
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
آتش جنایات آل سعود از مزدوری آنان پرده برمی‌دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با بیان اینکه آتش جنایات آل سعود در مدینه با بریدن سر کودک بی گناه شعله ور شده، نوشت: این آتش از مزدوری آنان پرده بر می دارد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستا گرام خود با اشاره به جنایت دلخراش قتل کودک شیعی در عربستان توسط قاتل وهابی، نوشت:

بیشتر بخوانید

چهارشنبه، پس از غروب در منطقه «حل التلال» مدینه منوره، مردی حدوداً ۴٠ ساله، کودکی ٧ ساله را با شیشه ای که از مغازه شکسته بود، در برابر چشمان مادرش سر برید.

مادر دچار شوک عصبی شد و به کما رفت. قاتل، محاصره و دستگیر و به پلیس تحویل داده شد، اما پلیس سعودی تا کنون هیچ حرفی از تابعیت قاتل و علت قتل فاجعه بار کودک نزده است.

از دمشق تا ترکیه و مدینه، آتش جنایات آل سعود که زمانی به دست داعش در دمشق و بغداد، روزی با قتل فجیع خاشقچی در ترکیه و امروز با سربریدن کودکی معصوم در مدینه شعله ور می شود، سلسله ای از حوادث ضد بشری را رقم زده که در سرزمین های اسلام و با مرکزیت آل سعود از خباثت و مزدوری آنان برای دشمنان اسلام پرده بر می دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهداد IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
    21 1
    بر حکومت داعشی عرستان لعنت عصابم بهم ریخت
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    15 1
    خیلی از این خبر دلم لرزید. از صمیم قلب دعا کردم که خداوند این داعشی لعین را به همین زودی در همین دنیا به عذاب آتش، عقاب کند.
  • اميد IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    9 1
    زمان رسوايي كامل سعودي هاي داعشي در دنياست اما به بهاي خون انسانها و كودكان بي گناه. سحر نزديك است.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    10 0
    به جای اینکه ایران را با کشورهای دور مقایسه کنید ایران را با همین دوروبر خودمون مقایسه کنید تا بدانید یک لحظه زندگی در ایران امن به کل دلارهای نفتی عربستان می ارزد که بویش سگهای وهابی را هار کرده به جان طفل معصوم می اندازد
  • پرستار ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    10 0
    با سلام و درود بر مديران و مسئولين انقلابي مثل محسن رضائي عزيز ضمن عرض تسليت به محضر امام زمان(عج) و رهبري عزيز در فرج آقا امام زمان و نابودي آل سعود خائن همگي دعا كنيم. امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس