«نمکی» به عدالت در سلامت اعتقاد دارد

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: آقای سعید نمکی به عدالت در سلامت به ویژه در روستاها اعتقاد دارد.

به گزارش مشرق، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه و در جریان بررسی رأی اعتماد به سعید نمکی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید جواد ساداتی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی اظهارداشت: رئوس برنامه‌های آقای نمکی، توجه به پیشگیری، اهمیت به طب سنتی، اجتماعی کردن سلامت و هدفمند کردن آموزش پزشکی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد به اجرای برنامه ششم در بخش عدالت سلامت و توجه به عدالت سلامت به ویژه در روستاها از موضوعات مهمی است که همیشه مد نظر ایشان بوده است. وی در زمانی که مسئول سلامت شهرستان کاشان بود، هر چهارشنبه به روستاها می‌رفت.

بیشتر بخوانید:

سلیمی: وزیر پیشنهادی دارای برنامه‌ای جامع است

وی توجه به بیماران صعب‌العلاج و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت را از ویژگی‌های مهم برنامه نمکی خواند و افزود: نگاه وی به مدیریت، مدیریت جهادی است زیرا او در دفاع‌مقدس حضور داشته است.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای نمکی کارشان را از شبکه بهداشت آغاز کردند، مدیر گلخانه‌ای نیستند و تمام مراحل مدیریتی را طی نموده‌اند.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: آقای نمکی، مدیریت مالی و انضباط مالی را می‌فهمد و مدیریت وی، هزینه‌های طرح تحول سلامت را کاهش می‌دهد و مشکلات این طرح را برطرف خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    0 0
    همشهری هوای همشهریش را داره دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس