کد خبر 934336
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
هنگام خرید با دستگاه های کارت خوان مراقب افراد سودجو باشید

رئیس پلیس فتا تهران گفت: در بررسی های کارشناسان پلیس فتا مشخص شده که افراد سودجود با کپی کردن کارت های عابربانک افراد اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب افراد می کنند.

به گزارش مشرق،‌ سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار کرد: در بررسی های کارشناسان پلیس فتا مشخص شده که افراد سودجود با کپی کردن کارت های عابربانک افراد اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب افراد می کنند.

بیشتر بخوانید

اسکیمر دوباره قربانی گرفت

وی افزود: بر همین اساس هنگام خرید، کارت خود را شخصا به دستگاه کارت خوان کشیده و رمز آن را وارد کرده و تمامی سرمایه خود را در یک حساب متمرکز نکنید تا در صورت دسترسی غیرمجاز، از میزان ضرر و زیان کاسته شود.

وی اضافه کرد: اگر کسی از سیستم پیامکی استفاده نمی کند، سعی کند در اولین فرصت با مراجعه به محل صدور کارت بانکی خود، نسبت به فعال کردن سیستم پیامکی گردش حساب اقدام، تا در صورتی که از حساب او به صورت غیرمجاز برداشتی صورت گرفت سریعاً مطلع و اقدام قانونی به عمل آورد. همچنین به شهروندان توصیه می شود رمز عابر بانک خود را به صورت متناوب و دوره ای، به خصوص پس از خرید از مکان های مشکوک بلافاصله عوض کنید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس