نصرالله پژمانفر

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات ردیف صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی لایحه بودجه سال ۹۸که با کاهش ۷۳ درصدی روبه‌رو شده بود، به همان ردیف بودجه ۱۰۰میلیارد تومان باز می‌گردد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، درباره اعتبارات ردیف صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی که در لایحه بودجه سال ۹۸ با کاهش ۷۳ درصدی از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۲۷ میلیارد تومان کاهش یافته، صحبت شد.

بیشتر بخوانید:

چرا افزایش ۲۰ درصدی حقوق فایده ندارد؟

پژمانفر بیان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اذعان به اینکه در این ارتباط غفلت صورت گرفته، وعده داد مبلغ این ردیف به همان ۱۰۰ میلیارد تومان برگردد.

وی ادامه داد: از جمله پیشنهادات خوبی که در کمیسیون تلفیق تصویب شد، مربوط به معافیت مالیاتی خیرین و کسانی که در امور فرهنگی و حوزه میراث فرهنگی مشارکت می‌کنند، بود که با توجه به علاقه‌مندی خیرین به ساخت مساجد و تعمیر مکان‌های تاریخی می‌تواند منشأ برکات زیادی باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین با ورود کمیسیون تلفیق به بحث جداول، سعی خواهیم کرد نسبت به اصلاح بوجه برخی دستگاه‌های فرهنگی و دینی اقداماتی صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس