مشایی احمدی نژاد

دکتر پرویز داودی مغضوب احمدی نژاد واقع و حذف شد؛ چون پایبند به اصول انقلاب بود. احمدی نژاد به جای دکتر داودی، اسفندیار رحیم مشایی را آورد که مدعی مکتب ایرانی و اتصال به امام زمان (ع) بود.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال اتلگرامی خود نوشت:

این مدل شانتاژ گل درشت، لابد از سر آلزایمر است، اگر به رسم "المامور معذور" نباشد. دکتر پرویز داودی مغضوب احمدی نژاد واقع و حذف شد؛ چون پایبند به اصول انقلاب بود. احمدی نژاد به جای دکتر داودی، اسفندیار رحیم مشایی را آورد که مدعی مکتب ایرانی و اتصال به امام زمان (ع) بود.

بیشتر بخوانید:

وزارت خارجه حواسش کجاست؟!

ناراضی کردن مردم و معارضه فرهنگی از جیب بیت المال

احمدی نژاد در دولت دوم، به خاطر غرور به انحرافاتی آلوده شد که برخی مدعیان چپ و راست با دعاوی سازندگی و اصلاح طلبی سال‌ها دچارش بودند. هم بازی فتنه گرانی شد که ناکام از آشوب ۸۸، آدرس تحریم‌ها را به دشمن داده بودند.

سیاست زدگی، غفلت از فشار اقتصادی دشمن و بی اعتنایی به نصایح و هشدارهای دلسوزان، کارنامه احمدی نژاد در این دوره است که او را شبیه عملکرد روحانی می‌کند.

تحریم‌ها را تدارک کنندگان بعدی برجام آدرس دادند. دولت اوباما در خرداد ۸۹ قطعنامه تحریمی ۱۹۲۹ را به تصویب شورای امنیت رساند که طیف ائتلافی فتنه آدرس داده بودند.

اما از همه اینها گذشته، نان به نرخ روز خوری و گاه پادوی رسانه‌ای مدعیان اصولگرایی و گاه پادوی رسانه‌ای مدعیان اصلاحات و اعتدال شدن، نشانه تذبذب و بی ثباتی شخصیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    18 43
    انها از خیانت جلو گیری میکنند
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    25 44
    برو به جهنم آقای مهاجری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس