رمان سه شنبه - نشر اسم - کراپ‌شده

نشر اسم رمان سه‌شنبه نوشته آراز بارسقیان را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، آراز بارسقیان، نویسنده و مترجم بیش از ده رمان و نمایش‌نامه و برنده جایزه کتاب سال ۱۳۹۲ در بخش تئاتر، بعد از گذشت ۵ سال از رمان قبلی خود «دوشنبه»، «سه‌شنبه» را با سبکی متفاوت نوشته است.

سه‌شنبه در جریان سفر شخصیت اصلی داستان به شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، آبادان و بوشهر روایت می‌شود و به گفته نویسنده‌اش تجربه شهر و سفر در کنار هم قرار گرفته‌اند.

پیش از این، رمان پل که حاصل نویسندگی مشترک آراز بارسقیان و غلامحسین دولت‌آبادی است، توسط نشر اسم در پاییز ۹۷ منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:

برادرِ «ترنجستان سروش» به دنیا آمد

جلالی: بیشتر از هر کسی تازیانه فساد را روی بدنم احساس می‌کنم / فوتبال در ایران امنیتی و سیاسی است / محال است فوتبال در ایران خصوصی شود / «رقص برزیل با شیطان» آلترناتیو و پرفروش است / اهالی فوتبال چنان ضرباتی زده‌اند که نمی‌شود از فوتبال حمایت کرد / فیفا سهمش از موتوربرق‌ها را هم می‌گیرد!

نشر اسم فعالیت خود را از سه سال پیش آغاز و در این مدت حدود ۳۰ عنوان کتاب وارد بازار نشر کرده است. جدیدترین کتاب این انتشارات با عنوان سه‌شنبه، از روز یکشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۹۷ در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس