کد خبر 933534
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
تاج

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید پس از آخرین مصاحبه کی‌روش در طول جام ملت‌های آسیا با او اتمام حجت کرده است که حق ندارد دیگر درباره مربیان لیگ برتری صحبت کند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره تربیت نکردن مربیان خوب داخلی برای هدایت تیم‌های ملی و تیم‌های بزرگ فوتبال ایران مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی اظهار کرد: چنین ایرادی به ما یعنی فدراسیون فوتبال وارد است اما فوتبال را یک تکنولوژی مدیریت می‌کند. ما وقتی مربیانی مانند برانکو را می‌آوریم یعنی بزرگ‌تر از او را نداریم. هر مربی داخلی بیاوریم او را رها نمی‌کنند زیرا در "اختلاف زیستن" بخشی از زندگی ما شده است. مگر زمانی که دایی، قلعه‌نویی و مایلی‌کهن را آوردیم، با آن‌ها چه کردند؟

وی با مقایسه سرمربی پیشین تیم ملی با سرمربی چین در برنامه "آسیا ۲۰۱۹" ادامه داد: لیپی از کی‌روش حقوق بیشتری می‌گرفت و قیمتش بالاتر بود اما تیمش زودتر حذف شد. ارزیابی مردم از تیم ملی و عملکردش رضایت‌بخش بود.

بیشتر بخوانید:

آمار جالب مربیان شاغل در لیگ هجدهم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: اگر ما کار زیر ساختی نکرده بودیم دو دوره متوالی راحت به جام جهانی صعود نمی‌کردیم و در رده‌های پایه به هیچ موفقیتی نمی‌رسیدیم. مگر ساخت PEC و ۴ زمین چمن با کیفیت کار زیر ساختی نیست؟ ارزیابی ما و مردم از دوران حضور کی‌روش در تیم ملی مثبت بود.

او افزود: گزینه ما برای هدایت تیم ملی خارجی خواهد بود. تلاش ما بر این است که یک مربی در حد کی‌روش و به همان بزرگی را به ایران بیاوریم.

تاج درباره دخالت فدراسیون پس از مصاحبه‌های تند کی‌روش تصریح کرد: من اعتقاد دارم خیلی از رفتارهای کی‌روش و صحبت‌هایش نباید اتفاق می‌افتاد و خوب نبودند. وزیر ورزش و جوانان شاهد است که پس از مصاحبه آخر کی‌روش در جام ملت‌های آسیا که صحبت‌های تندی انجام داده بود، تا ساعت ۳ شب با او جلسه داشتم و تذکرات لازم را به او دادم. پس از آن هم از مردم عذرخواهی کردم و به کی‌روش هم گفتم که دیگر حق ندارد چنین صحبت‌هایی را انجام دهد و کی‌روش هم حرف من را گوش کرد. آقای حاج‌رضایی و بقیه بدانند که کارلوس کی‌روش مانند آجیل یک بسته است که فقط نباید پسته آن را خورد بلکه نخودچی و کشمش آن هم خوردنی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    2 0
    راستی مشرق جون اقای تاج کجاش جانباز. از همه ی ما سالم تره. من جانبازم نه این که به خاطر بمبایی که ریخت تو سرمون نمی تونم بخوابم اونوقت اینا اداشو درمیارن.
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 2
    علی دایی. بهترین. دکتر. باسواد. با شخصیت. و تلاش گر
  • زلان IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    فوتبال به نان و آب نمی شود واجب تر از گیر آوردن مربی فوتبال چیزهای مهم تری هم هست ، فکری برای بیکاری جوانان کنید که خود کشی نکنند
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 1
    مربیانی جوان وصاحب سبک درفوتبال ایران سربرآورده اند که اثرگذاری آنها درهرتیم محسوس بوده است . آقای تاج اول ثابت کنید مربیانی امثال گل محمدی وجلالی ومرزبان ومهاجری ونکونام وعلی دایی وبقیه نمیتوانند دریک فرصت معقول مثل کیروش یامربی قطرو ژاپن اثرگذارباشند آنگاه پول بی زبان را درجیب بیگانگان بافرهنگ وروح تهاجمی فوتبال ایران بریزید . این خیلی بی احترامی است که حتی تعارفی هم نمیکنید واین یعنی میزبرایتان آنقدرمهم است که یک نفررفیق خارجی راترجیح میدهید . متعجبم این استعدادهای ناب مربیگری را نمیبینید تازه من نسل جوان رانام بردم وگرنه امثال مایلی کهن وبقیه سابقه شمادرفوتبال ومدیریت بی ثمرتان رازیرگل میکنند گل ولای !
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    چقدر قمار با پول مردم ؟ بیت الماله یا حساب عمه جون ؟ آخرشم همیشه باخت و حذف شدن و با سرهای پایین برگشتن
  • مجید IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    مشکل فوتبال و ورزش ما این است که مدیران ورزشی مدیریت نمی کنند
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    کسی بیایید که ترسو نباشد و تیم را هجومی کند نه تا یک تیم قوی دید از ترس در لاک دفاعی برود اگر هر مربی جای کیروش بود ژاپن شش تایی می شد
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    کسی بیایید که ترسو نباشد و تیم را هجومی کند نه تا یک تیم قوی دید از ترس در لاک دفاعی برود اگر هر مربی جای کیروش بود ژاپن شش تایی می شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس