سردار قاآنی

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها برای راه‌اندازی و حمایت از داعش ۷ تریلیون دلار هزینه کردند و ۵ هزار کشته دادند، اما هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیلی قاآنی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم پاکدشت اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک رابطه بسیار قوی با شهدای عالی مقام دارد.

وی به تسلط آمریکایی‌ها بر ایران در دوران قبل از سال ۵۷ اشاره و درباره تاراج سرمایه‌های این کشور بیان داشت: مستشاران آمریکایی در ایران حقوق‌های کلان می‌گرفتند و علاوه بر آن، به خاطر جهان سومی بودن ایران اضافه حقوق داشتند.

سردرا قاآنی در ادامه افزود: ملت ایران تاراج سرمایه‌ها و تحقیرها را تحمل نکرده و با تمام وجود انقلاب کردند، از دست دادن این کشور برای دشمنان بسیار سخت بود، به همین علت از روز اول انقلاب توطئه و ایجاد مشکل در هر لحظه کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس، شهدای ملت ایران را پیشقراولان دفاع از انقلاب دانست و گفت: برای ۴۰ ساله شدن انقلاب هر لحظه شهیدی را تقدیم کردیم، در تکریم چهل سالگی انقلاب اول باید شهدا و خانواده‌هایشان مورد احترام قرار گیرند، چراکه هیچکس مثل آن‌ها فداکارانه برای انقلاب سرمایه‌گذاری نکرد.

وی با اشاره به گسترش مکتب شهادت در منطقه عنوان کرد: لبنانی که به عنوان یک کشور مورد تعرض قرار گرفته بود، با سرلوحه قراردادن مکتب شهدای ما توانست از حق مردم خود دفاع کند و با رژیم اشغالگر قدس برخورد مقتدارانه داشته باشد تا اسرائیل برای حفطش دیوار بتنی ۶ متری دور خود بکشد.

بیشتر بخوانید:

قاآنی: خطای موشک‌های ۵۰۰ کیلومتری یمنی‌ها ۱۰ تا ۱۲ متر است

قاآنی: آمریکایی‌ها به زودی باید منطقه را ترک کنند

هزینه‌های جنگی آمریکا در خاورمیانه چقدر بود؟

سردار قاآنی پیروزی‌های منطقه‌ای را مرهون رشادت و مردانگی‌های شهدا در طول ۴۰ سال عمر انقلاب دانست و مطرح کرد: اگر شهدا نبودند، کسی می‌توانست با آمریکا که جنگ را مستقیماً در منطقه راه انداخته مقابله کند؟

جانشین فرمانده سپاه قدس به سرزنش روسای جمهور قبلی آمریکا بخاطر تاسیس داعش توسط ترامپ اشاره و تصریح کرد: برای راه اندازی و حمایت از داعش ۷ هزار میلیارد دلار (۷ تریلیون دلار) هزینه کردند و ۵ هزار کشته دادند، اما هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

وی درباره خودزنی آمریکایی‌ها در جریان حادثه برج‌های دوقلو بیان داشت: با این بهانه که گروهی امنیت آنها را به خطر انداخته، به افغانستان مظلوم حمله کرده و درون این کشور ۱۸ سال است که جنایت می‌کنند.

قاآنی با طعنه به آمریکایی‌ها گفت: طالبان همان‌هایی هستند که شما می‌خواستید ریشه‌شان را بکنید اما اکنون پس از این همه مدت، پای میز مذاکره با آنها نشستید.

جانشین فرمانده سپاه قدس در تبیین سخنان رهبری که فرمودند آمریکا رو به افول است، اظهار داشت: افول آمریکا اتفاق افتاده است، اگر استقامت مردم ایران نبود و راه ایستادگی در مقابل آمریکا را به دیگران یاد نمی‌دادند، وضع فعلی دنیا جور دیگری بود.

وی یادآور شد: ۴۰ سالگی انقلاب یک رابطه بسیار ملموس و مستقیم با فداکاری‌های شهدای عالی مقام داشته و دارد، امیدواریم آرزوی شهدا که جهانی شدن حکومت امام زمان (عج) است به زودی محقق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس