سردار قاآنی

دشمنان علیرغم برخورداری از قدرت نظامی و رسانه‌ای و تبلیغاتی از ایران و فرهنگ انقلابی مردم آن در هراس هستند و امروز طرح نیل تا فرات صهیونیست‌ها به بقای اسرائیل تنزّل یافته است.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل قاآنی عصر امروز در یادواره هفت شهید دانشجوی تربت حیدریه گفت: ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت واژه‌های اصیل اسلام غبارروبی شد و به عنوان یک مکتب ارزشمند در جامعه اسلامی نهادینه و به سایر کشورهای آزادیخواه جهان منتقل شد.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران دارای گنج‌های گرانبها و ارزشمندی است که برای نسل‌های آینده قابلیت استخراج دارد.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس جبهه استکبار همه توان و تجهیزات خود را برای عامل سرسپرده یعنی صدام بعثی بسیج کرده بود تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد و این در شرایطی بود که ایران حتی از حداقل‌های امکانات نظامی بی‌بهره بود و طرف مقابل با ۱۴ لشکر پیاده، زرهی و مکانیزه در مقابل کشورمان صف‌آرایی کرده بود.

قاآنی گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ام‌القری جهان اسلام، دانشگاه تحصیل مکتب مقاومت و کانون جوشش فرهنگ عزت و آزادگی است و رزمندگان جبهه مقاومت در مکتب شهیدان ما درس عزت آموخته‌اند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ورود آمریکایی‌ها به منطقه را خودزنی محض بیان کرد و افزود: ۱۶ سال قتل و کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم افغانستان و عراق به بهانه مبارزه با تروریسم برای تسلط بر ایران طراحی شده بود اما به زودی به حول و قوه الهی امروز آمریکایی‌ها سرافکنده‌تر از گذشته باید منطقه را ترک کنند.

وی بیان کرد: موازنه ما با دشمن موازنه رعب است و دشمنان علیرغم برخورداری از قدرت نظامی و رسانه‌ای و تبلیغاتی از ایران و فرهنگ انقلابی مردم آن در هراس هستند و امروز طرح نیل تا فرات صهیونیست‌ها به بقای اسرائیل تنزّل یافته است.

قاآنی در انتهای سخنانش گفت: امروزه اگر می‌خواهیم میدان را نبازیم باید با بهره از نورانیت ولایت راه را گم نکنیم  و این مسیر عزت را تا ظهور امام زمان(ع) ادامه دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    9 17
    آره با توجه به زدن کلی سایت در داخل ایران و اشغال غیر رسمی ایران شاید منطقه رو ترک کنن
  • DK ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    10 6
    مرگ بر امریکا
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    1 4
    امریکایی ها که دارند ده ها پایگاه نظامی در خاک عراق با توجه به غلظت زیاد غیرت حشد کوفی مرام و عبادی خاین تاسیس می کنند و امیدشان به مزدوران داخلی دارند چرا منطقه را ترک کنند
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    2 0
    عراق و بغداد شده باانداز سلاح برای پژاک و پ ک ک اگر کشور ترکیه و یا عراق دوران صدام بود ایران حتما جنگ به پا می کرد الان سکوت کرده
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    3 0
    الان 10 سال است از اشغال عراق می گذرد تاکنون خون از بینی یک سرباز آمریکایی بیرون امده کدام مرجع تقلیدی حتی سیستانی حضور آنها در عراق را حرام اعلام کرده اند
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    3 1
    اگر مردی در عراق وجود داشت 20 پایاه نظامی اسرائیل و آمریکا تو عراق و سوریه وجود نداشت چون امریکایی ها به سوریه هم از خاک عراق می روند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس