کد خبر 933413
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه در حومه شمالی «حماه»

یگان‌های ارتش سوریه به نقض توافق منطقه عاری از سلاح توسط گروه‌های تروریستی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه مستقر در حومه شمالی حماه، مواضع گروه‌های تروریستی را که با پیشروی به سمت مقرهای نظامی و روستاهای امن در حال نقض توافق منطقه عاری از تنش در استان ادلب بودند هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش در پی این حملات عملیات تروریست‌ها برای پیشروی به سمت مقرهای نظامی و مناطق امن در هم شکست و متحمل خسارت‌های سنگینی شدند.

بیشتر بخوانید:

تغییر نحوه مواجهه مقاومت با تجاوزات اسرائیل به سوریه

۲ گزینه پیش روی نتانیاهو پس از ضربه مهلک نصرالله

همزمان با این تحول گروه‌های تروریستی در حومه شمالی "محرده" واقع در حومه شمالی حماه، مقرهای نظامی ارتش سوریه را به رگبار بستند که نیروهای سوری به این حملات واکنش نشان دادند و مواضع تروریست‌ها را آماج حملات سنگین خود قرار دادند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مخفیگاه‌های تروریست‌های وابسته به "کتائب العزه" در اطراف روستای "الأربعین" در حومه شمالی "محرده" را هدف حملات گسترده خود قرار داده و شماری از تروریست‌ها را که قصد نفوذ به مناطق آزاد شده داشتند به هلاکت رساندند.

نیروهای سوری مقرهای فرماندهی گروه تروریستی النصره در شهرک "الهبیط" در حومه جنوبی ادلب را هدف قرار دادند که در پی این عملیات شماری از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس