کد خبر 936207
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
عراق|آزادی ۶ زن ایزدی و کودکانشان از دست داعش/ عملیات گسترده نظامی در سامراء

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق از آزادی شش زن ایزدی و کودکانشان از دست عناصر گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الفرات، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی توانستند شش زن و شش کودک آنها را آزاد کنند. عناصر داعش این افراد را در جریان سیطره خود بر شهر آزاد شده موصل ربوده بودند.

بیشتر بخوانید

ایران از ایجاد فتنه‌ای بزرگ توسط داعش جلوگیری کرد

این بیانیه افزود: عملیات آزادسازی براساس اطلاعات دقیق صورت گرفت و یگان های لشکر ۱۵ با هماهنگی یگان های دیگر امنیتی خود را به ربوده شدگان رسانده و آنها را آزاد و به بستگانشان در بخش سنجار تحویل دادند.

آغاز عملیات گسترده امنیتی در جنوب سامرا

نیروهای مشترک امنیتی عراق عملیات گسترده امنیتی را در جنوب استان سامراء آغاز کردند.

یک منبع امنیتی عراقی به شبکه تلویزیونی الفرات گفت: عملیات نظامی گسترده ای بر اساس اطلاعات در روستاها و مناطق اطراف بخش الدجیل از جمله روستای الرفیعات و تل الذهب و اطراف بخش بلد نظیر روستاهای الرواشد، الجویزرات و ام شعیفه و اطراف منطقه الضلوعیه نظیر روستای الحویجه و مناطق مجاور رودخانه دجله اجرا شد.

وی افزود: این عملیات با مشارکت فرماندهی عملیات سامرا و یگان های واکنش سریع فرماندهی پلس صلاح الدین و با پشتیبانی نیروهای الحشد الشعبی در جنوب شهر سامرا اجرا شد.

این منبع گفت: در این عملیات مقرهای عناصر داعش منهدم و مقادیری سلاح و مهمات پنهان شده در زیر زمین در مناطق مختلف کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی همچنین به آرایش دوباره نیروهای خود در منطقه اقدام کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس